ترانسمیتر دما روزمونت مدل Tempreture Transmitter Rosemount 3144P


برای اطلاع از قیمت و خرید ترانسمیتر دما 3144P با شماره 02177659184 تماس بگیرید یا به واتساپ 09915298605 پیام بدهید.

تمپرچر ترانسمیتر روزمونت مدل 3144P دارای منبع تغذیه 11  تا 36V DC می‌باشد.

مقایسه

Description

ترانسمیتر دما (تمپرچر ترانسمیتر) روزمونت مدل Tempreture Transmitter Rosemount 3144P

ترانسمیتر دما روزمونت مدل Tempreture Transmitter Rosemount 3144P

تمپرچر ترانسمیتر روزمونت مدل 3144P دارای منبع تغذیه 11 تا 36V DC می‌باشد.  این تجهیز با پروتکل های ارتباطی HART/FOUNDATION Fieldbus در دسترس است و امکان ارسال سیگنال آنالوگ 20-4 میلی‌آمپر را دارد. ورودی این تجهیز سیگنال های RTD, TC, Ohm و mV میباشد.ورودی و خروجی ترانسمیتر دما روزمونت مدل 3144P کاملا ایزوله در برابر نویز و نوسانات برق, فیلترینگ و تقویت سیگنال از نکات مهم در این ترانسمیتر می‌باشد.

همچنین بخوانید : ترانسمیتر دما 644

ترانسمیتر دما 3144P از محصولات پیشرو در صنعت است که با قابلیت‌های بی‌نظیر خود، راه‌حل‌های نوآورانه و دقیق برای اندازه‌گیری دما در محیط‌های صنعتی ارائه می‌دهد. این ترانسمیتر به دلیل دقت و پایداری بالا و امکانات گسترده برای نظارت بر دما، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کنترل فرآیندها و ایمنی در صنایع مختلف محسوب می‌شود.

ویژگی‌ها و مزایای ترانسمیتر دما 3144P

دقت و پایداری بی‌نظیر: این ترانسمیتر با دقت بالا و پایداری 5 ساله، هزینه‌های نگهداری را کاهش داده و نیاز به کالیبراسیون‌های مکرر را کم می‌کند.
پشتیبانی از دو سنسور: قابلیت استفاده از سنسورهای تک و دوگانه، به همراه ورودی‌های جهانی (RTD، ترموکوپل، میلی‌ولت و اهم) امکان اندازه‌گیری دقیق دما در کاربردهای متنوع را فراهم می‌کند.
تشخیص و عیب‌یابی کامل: این دستگاه با ارائه تشخیص‌های دقیق در مورد سنسور و فرآیند، به کاربران کمک می‌کند تا مشکلات احتمالی را پیش از وقوع شناسایی کرده و از کاهش دقت اندازه‌گیری جلوگیری کنند.
گواهی ایمنی IEC 61508: این دستگاه مطابق با استانداردهای ایمنی بین‌المللی طراحی شده و برای استفاده در محیط‌های با ریسک بالا مناسب است.
نمایشگر LCD بزرگ: نمایشگر داخلی بزرگ، امکان مشاهده پیکربندی و وضعیت دستگاه را از میدان فراهم می‌کند.
پشتیبانی از پروتکل‌های HART و FOUNDATION fieldbus: این ترانسمیتر از پروتکل‌های ارتباطی متنوع پشتیبانی می‌کند که امکان یکپارچه‌سازی آن در سیستم‌های مختلف را آسان می‌سازد.

کارایی و مشخصات تمپرچر ترنسمیتر 3144P

دقت و پایداری برتر: با مشخصات دقت بالا و پایداری پنج‌ساله، این ترانسمیتر باعث کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری می‌شود و کارایی کلی را بهبود می‌بخشد.
کاهش خطای سنسور: تطابق ترانسمیتر-سنسور باعث کاهش خطای تعویض سنسورها شده و دقت اندازه‌گیری را تا 75 درصد افزایش می‌دهد.
جعبه‌های جداگانه دوگانه: طراحی محفظه دوگانه این دستگاه، مقاومت بالایی در برابر شرایط سخت صنعتی به همراه دارد.
تشخیص خرابی سنسور: این ترانسمیتر با قابلیت اعلام هشدار در صورت خرابی یا کاهش کارایی ترموکوپل‌ها، از بروز مشکلات ناگهانی جلوگیری می‌کند.
امکانات تشخیصی: داشبورد دستگاه و قابلیت‌های پیشرفته تشخیص، پیکربندی و عیب‌یابی را ساده‌تر کرده و به بهبود سلامت فرآیند کمک می‌کند.

دیگر امکانات 3144P

می‌دهد دما را بدون نیاز به نفوذ به فرآیند اندازه‌گیری کند، که هزینه‌های طراحی، نصب و نگهداری را کاهش می‌دهد.
قابلیت Hot Backup™: این ترانسمیتر با استفاده از دو سنسور، قابلیت پشتیبان‌گیری فعال از اندازه‌گیری‌ها را داراست و در صورت خرابی یکی از سنسورها، اندازه‌گیری ادامه می‌یابد.
ترانسمیتر دما 3144P با دقت، قابلیت اطمینان بالا و امکانات پیشرفته‌ای که ارائه می‌دهد، گزینه‌ای ایده‌آل برای محیط‌های صنعتی با نیازهای اندازه‌گیری دقیق دما و نظارت بر فرآیند است.

ترانسمیتر دما روزمونت مدل 3144P در دراز مدت براثر استهلاک, فرسودگی و یا تخریب مقدار اندازه‌گیری ترانسمیتر بیشتر انحراف پیدا میکنند. بدیهی است که بعد از استفاده طولانی مدت و زیاد این انحرافات به صورت تصاعدی بیشتر میشود. خصوصا افزایش دما که اثر خود را به شکل قابل توجهی روی پایداری درازمدت نشان می‌دهد. اگرچه این دستگاه ها قدیمی می‌شوند,اما با کالیبراسیون, دقت اندازه‌گیری آنها بهبود بخشیده می‌شود. به علاوه از نتایج دستگاه اطمینان حاصل می‌کنید.

این تجهیزات در دراز مدت براثر استهلاک, فرسودگی و یا تخریب مقدار اندازه‌گیری ترانسمیتر بیشتر انحراف پیدا میکنند. بدیهی است که بعد از استفاده طولانی مدت و زیاد این انحرافات به صورت تصاعدی بیشتر میشود. خصوصا افزایش دما که اثر خود را به شکل قابل توجهی روی پایداری درازمدت نشان می‌دهد. اگرچه این دستگاه ها قدیمی می‌شوند,اما با کالیبره کردن, دقت اندازه‌گیری آنها بهبود بخشیده می‌شود. به علاوه از نتایج دستگاه اطمینان حاصل می‌کنید.

www.emerson.com

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “ترانسمیتر دما روزمونت مدل Tempreture Transmitter Rosemount 3144P”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *