Tanzim Azmon Tajhiz Engineering Company

ابزارهای دما عملکردها را بهبود میبخشد

ابزارهای دما عملکردها را بهبود میبخشد | ابزاردقیق ، کالیبراسیون ، دما

ابزارهای دما عملکردها را بهبود میبخشد

ابزارهای دما عملکردها را بهبود میبخشد

با بالغ شدن فن آوری ابزار دما ، تمرکز کمتری بر مقدار اندازه گیری شده است. دقت و ثبات به عنوان آستانه های اساسی در نظر گرفته می شود و آنچه صاحبان فرایند واقعاً می خواهند بدانند این است که چگونه یک ابزار دما می تواند فرایند کلی را بیشتر بهبود بخشد.

با کارخانه هایی که با فرسایش مداوم خدمات و نگهداری در محل روبرو هستند ، آیا ابزار می تواند کارهایی مانند نصب ، راه اندازی ، کالیبراسیون و عیب یابی را ساده کند؟ ایمنی و کاهش ریسک. آیا این ابزار خطر را برای پرسنل ، اموال یا فرآیند کاهش می دهد؟ بهره وری و سودآوری. چگونه این ابزار می تواند کارایی فرایند را بهبود بخشد ، هزینه نیروی کار را کاهش داده و سودآوری را افزایش دهد؟

وقت گیرترین فعالیت های مربوط به هر ابزار دما ، راه اندازی ، کالیبراسیون و سرویس است. تکنسین های کارخانه برای انجام این خدمات باید به داده های موجود در دستگاه مانند وضعیت ، پیام های تشخیصی و غیره دسترسی داشته باشند.

اکثر ابزارهای دما از پروتکل ارتباطی استاندارد HART 4-20 میلی آمپر پشتیبانی می کنند.

این روش ارتباطی دو طرفه ، هر چند قوی و پذیرفته شده است ، اما بسته به دستگاه رابط مورد استفاده ، به ابزارهای تخصصی مانند مودم HART ، نرم افزار و مدیر نوع دستگاه صحیح (DTM) و درایور دستگاه (DD) نیاز دارد. در اصل ، تکنسین به دستگاه می رود ، دستگاه رابط را وصل می کند و کارهای مورد نیاز تعمیر و نگهداری را انجام می دهد.

ظهور دسترسی بی سیم به فرستنده های دما همه اینها را تغییر می دهد. بسیاری از فروشندگان ابزار در حال حاضر اتصالات Wi-Fi ، WirelessHART و بلوتوث را به فرستنده های دما ارائه می دهند.

Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×