Tanzim Azmon Tajhiz Engineering Company

اتوماسیون رباتیک | سرویس به تولیدکنندگان

اتوماسیون رباتیک | سرویس به تولیدکنندگان ، اتوماسیون صنعتی، ربات

اتوماسیون رباتیک | سرویس به تولیدکنندگان

اتوماسیون رباتیک | سرویس به تولیدکنندگان

رباتیک سریع ، اتوماسیون را به عنوان یک سرویس به تولیدکنندگان ارائه می دهد.

استارتاپ کالیفرنیایی Rapid Robotics یک سیستم رباتیک ، اپراتور ماشین Rapid را معرفی کرده است که به عنوان ماشینهای مهر زنی ، قالب گیری و برچسب زدن برای تولیدکنندگان کار می کند. Rapid Robotics وظایف متداول اپراتور ماشین را به صورت خودکار انجام می دهد که تولید کنندگان را قادر می سازد تا کمبود نیروی کار را برطرف کرده و تجارت خود را توسعه دهند. با استفاده از این سرویس ، Rapid Robotics قصد دارد شرکت هایی را که در اتوماسیون فرآیند تخصص ندارند و نمی توانند هزینه های سرمایه ای مورد نیاز برای خودکارسازی خط تولید را تأمین کنند ، خودکار کند.

اپراتور ماشین

اپراتور ماشین یک ربات سریع شش محوری است که از قبل با برنامه نویسی رباتیک صنعتی بارگذاری شده است تا کارهای فروشگاه را انجام دهد. آنها با نرم افزار بدون کد برای راه اندازی ، کنترل و به روز رسانی ناوگان روباتیک یکپارچه شده اند. وظایفی که این روباتها به صورت خودکار انجام می دهند شامل چاپ لنت ، قالب گیری تزریقی ، حرارت دهی ، مهر زنی حرارتی ، جوشکاری اولتراسونیک ، انتخاب و مکان و بازرسی قطعات وجود دارد. این روبات ها دارای گیربکس ، نرم افزار بینایی رایانه ای و هوش مصنوعی هستند که از قبل بر روی مدل های طراحی به کمک کامپیوتر آموزش دیده اند.

نرم افزار بینایی رایانه ای با یک سیستم دوربین روی صفحه ادغام شده است که برای ناوبری و همچنین برای درک محیط استفاده می شود. روبات ها به تازگی یک به روزرسانی دریافت کرده اند که به آنها امکان می دهد قطعات را از هر جهت انتخاب کنند. آنها از سیستم دوربین داخلی برای تغییر جهت دادن قطعات در حال حرکت استفاده می کنند و تعداد راه های ارائه قطعات به آن را افزایش می دهند. هوش مصنوعی مورد استفاده در رباتیک امکان تکرار اقدامات شبیه به انسان را در محیط تولید فراهم می کند. مزایای استفاده از اتوماسیون Rapid Robotics به عنوان یک سرویس شامل افزایش تولید ، ارتقاء اپراتورهای ماشین انسانی به وظایف با ارزش بالاتر و امنیت در طول فرآیند است.

شایع ترین فرآیندها در کارخانه های تولیدی عموماً شامل انسان می شود.

این فرآیندها مربوط به تولید محصولاتی است که به طور منظم مورد نیاز مصرف کنندگان است. به دلیل شروع همه گیری ویروس کرونا ، بخش تولید با کمبود شدید نیروی کار برای انجام وظایف تولیدی روبرو شده است. بدون اپراتورها ، کارخانه ها نمی توانند قطعات پلاستیکی و شیشه ای ساده ای بسازند. ارائه خدمات اتوماسیون به عنوان خدمات Rapid Robotics به تولیدکنندگان این امکان را می دهد تا فرآیندهایی را که برای تکمیل آنها به انسان نیاز دارد ، خودکار کنند. این سرویس شامل ، تعمیر و نگهداری ، کدگذاری و بستر نرم افزاری است. مزایای استفاده از اتوماسیون Rapid Robotics به عنوان یک سرویس شامل افزایش تولید ، ارتقاء اپراتورها به وظایف با ارزش بالاتر و امنیت در طول فرآیند است.

Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×