Tanzim Azmon Tajhiz Engineering Company

تیم امرسون و بایوتک | تولید هیدروژن

امرسون و بایوتک | تولید هیدروژن | تجهیزات کنترل ، امرسون ، بایوتک

تیم امرسون و بایوتک | تولید هیدروژن

تیم امرسون و بایوتک | تولید هیدروژن

امرسون، رهبر نرم افزار صنعتی و فناوری جهانی (NYSE: EMR) قرارداد چارچوب استراتژیک چند ساله با BayoTech، یک مبتکر در راه حل های هیدروژن، برای تسریع تحویل هیدروژن در سراسر جهان اعلام کرد. امرسون فن‌آوری‌ها، نرم‌افزار و محصولات اتوماسیون پیشرفته را ارائه می‌کند تا BayoTech بتواند صدها واحد هیدروژن بسازد تا هیدروژن تمیزتر و کم‌هزینه‌تر تولید کند. مایک ترین، مدیر ارشد پایداری امرسون گفت: «در سراسر جهان، صنایع و سازمان‌ها به دنبال راه‌حل‌های پایدار برای حل فوری‌ترین مشکلات خود هستند. “توافق امرسون با BayoTech توسعه و پذیرش هیدروژن به عنوان یک گام مهم رو به جلو در تنوع بخشیدن به ترکیب انرژی جهانی ما سرعت می بخشد.”

واحدهای تولید هیدروژن مدولار BayoTech تا 1000 کیلوگرم در روز تولید می کنند که برای پر کردن 200 خودروی پیل سوختی هیدروژنی کافی است. فناوری ثبت اختراع BayoTech به مواد اولیه کمتری نیاز دارد که به معنی انتشار کربن کمتر و هزینه کمتر برای تولید هیدروژن نسبت به اصلاح‌کننده‌های سنتی است. برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد هیدروژن، BayoTech از فناوری اصلی خود برای توسعه واحدهای 5، 10 و 20 تنی استفاده می کند که باعث افزایش کارایی می شود. با استفاده از کنترل‌کننده منطقی قابل برنامه‌ریزی امرسون و فناوری‌های کنترل لبه، نظارت از راه دور و Microsoft Azure IoT Suite، اسکیدهای بدون سرنشین و کاملاً خودمختار از راه دور از دفتر مرکزی BayoTech Albuquerque، نیومکزیکو، کار می‌کنند و نظارت می‌شوند.

مو وارگاس، مدیرعامل بایو تک گفت:

«بایو تک قصد دارد به بزرگترین شرکت هیدروژن توزیع شده در جهان تبدیل شود. “فناوری پیشرفته امرسون انتخاب درستی برای حمایت از دیدگاه ما برای ایجاد اختلال در زنجیره تامین متمرکز هیدروژن با یک مدل جدید و بسیار کارآمد از مراکز تولید خودمختار محلی است.” Linh Austin، مدیر اجرایی BayoTech گفت: “این توافق بین BayoTech و Emerson باعث می شود که فناوری هیدروژن برای مکان های بیشتری در سراسر جهان قابل دسترس تر شود.” ما با هم در حال ایجاد راه حلی برای کاهش ردپای کربن مشتریان بی‌شماری هستیم، زیرا یک زنجیره تامین جهانی هیدروژن پایدار و مقرون به صرفه‌تر ایجاد می‌کنیم.»

Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×