Tanzim Azmon Tajhiz Engineering Company

تقاضای بازار تجهیزات کالیبراسیون در2021

تقاضای بازار تجهیزات کالیبراسیون در2021 | کالیبراسیون ، تجهیزات

تقاضای بازار تجهیزات کالیبراسیون در2021

تقاضای بازار تجهیزات کالیبراسیون در2021

بازار تجهیزات کالیبراسیون برای تنظیم دقت ابزار استفاده می شود، که اغلب با یک کاربرد خاص مرتبط است: دما، فشار، وزن. پیچیده ترین تجهیزات صنعتی مفید نخواهند بود مگر اینکه کالیبره شده باشند. از طریق کالیبراسیون، تنظیمات انجام شده بر روی یک قطعه تجهیزات تضمین می‌کند که مطابق انتظار عمل می‌کند، که می‌توان برای ارائه نتایج قابل پیش‌بینی و دقیق که استانداردهای کیفیت را برآورده می‌کند، به آن اعتماد کرد.

برای تجزیه و تحلیل ساختار صنعت، صنعت تجهیزات کالیبراسیون نسبتاً متمرکز است. این تولیدکنندگان از شرکت های بزرگ چندملیتی گرفته تا شرکت های کوچک خصوصی که در این صنعت رقابت می کنند را شامل می شود. پنج تولیدکننده برتر شامل Fluke Corporation، OMEGA، WIKA، GE Druck و Bronkhorst هستند که حدود 63 درصد از بازار درآمد را به خود اختصاص می دهند. از نظر منطقه ای، آمریکای شمالی بزرگترین منطقه ارزش تولید شیرها است، همچنین پیشرو در کل صنعت تجهیزات کالیبراسیون است.

آمریکای شمالی 42 درصد از بازار تولید را در اختیار داشت. پس از آن اروپا و آسیا و اقیانوسیه قرار دارند که به ترتیب حدود 32 و 17 درصد از کل صنعت جهانی را به خود اختصاص داده اند. کشورهای دیگر میزان تولید کمتری دارند. از نظر جغرافیایی، آمریکای شمالی بزرگترین بازار مصرف در جهان بود که حدود 35 درصد از حجم مصرف جهانی را به خود اختصاص داد.

شرکت های اصلی بازار تجهیزات کالیبراسیون عبارتند از:

Fluke Corporation، OMEGA، WIKA، GE Druck، Bronkhorst، Ametek، Martel Electronics، CHINO CORPORATION، Extech، Gagemaker، Mountz Incorporated.

از طریق لینک ذیل میتوانید نمونه گزارش مربوطه را دانلود و بررسی کنید :

https://www.360researchreports.com/enquiry/request-sample/18783783

بازار تجهیزات کالیبراسیون در دوران مربوط به شیوع ویروس همه گیری کرونا مستثناء نبوده و تاثیرات این ویروس بر بازار کم نبوده است اما با این حال به علت اهمیت بالایی که در صنعت برخوردار است در زمینه های مربوط به کرونا ویروس هم فعالیت های خود را داشته است .

 

Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×