Tanzim Azmon Tajhiz Engineering Company

محل جدید تولید Pepperl+Fuchs در چک

محل جدید تولید Pepperl+Fuchs در چک | ابزاردقیق ، سنسورها

محل جدید تولید Pepperl+Fuchs در چک

محل جدید تولید Pepperl+Fuchs در چک

Pepperl+Fuchs ظرفیت تولید خود را با امکانات پیشرفته در جمهوری چک تقویت می کند.

Pepperl+Fuchs یک مراسم افتتاحیه رسمی را برای رونمایی از محل تولید جدید خود در Trutnov ، جمهوری چک ، برای اولین بار برای عموم مردم برگزار کرد. این جشن ها نتیجه رسمی این پروژه ساختمانی بود که در سال 2019 آغاز شد تا به Pepperl+Fuchs اجازه دهد موقعیت خود را به عنوان تولید کننده پیشرو در بازار و مبتکر حسگرهای صنعتی تقویت کند.

مجتمع ساختمانی جدید جایگزین تاسیسات تولیدی موجود است که Pepperl+Fuchs در سال 2010 از زیمنس خریداری کرده است. در مجموع 8200 متر مربع مساحت ، 230 نفر در این سایت مشغول به کار هستند.در کنار امکانات پیشرفته تولید و انبار متصل ، این سایت دارای فضاهایی برای مهندسی صنایع ، تحقیق و توسعه و مدیریت کیفیت است.

این کارخانه در حال حاضر سایر مکانهای اروپایی گروه Pepperl+Fuchs را با تخته مدار مونتاژ شده تامین می کند و علاوه بر سنسورهای القایی که قبلاً در Trutnov تولید شده اند در آینده برای تولید حسگرهای پیچیده فوتوالکتریک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

Pepperl+Fuchs و سیستم های آن

سیستم های جدید تولید بر اساس اصول صنعت 4.0 است و شرکت عمدتا از راه حل های موجود در مجموعه خود استفاده می کند. اینها شامل سنسورهای LiDAR ، سنسورهای حالت پراکنده و سیستم های هدایت مسیر مبتنی بر دوربین برای یک سیستم حمل و نقل خودکار است.

یک سیستم RFID برای ردیابی خودکار گردش کار کالاهای نصب شده است که فرآیندهای تولید را ساده و تسریع می کند.

“برنامه ریزی و ساخت تاسیسات جدید در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا یک پروژه بلند پروازانه بود که به انعطاف پذیری و تعهد بالا از سوی Pepperl+Fuchs و شرکایی که در این پروژه مشارکت داشتند نیاز داشت.

تاسیسات تولیدی در Trutnov نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. بخشی از گروه Pepperl+Fuchs این امکان را می دهد تا تقاضای روزافزون مشتریان را در بازارهای دائماً در حال تغییر، برآورده کنند. ”

درباره Pepperl+Fuchs

Pepperl+Fuchs با 5900 کارمند در سراسر جهان فروش 650 میلیون یورو در سال 2020 ایجاد کرد. این گروه یکی از شرکت های پیشرو در زمینه فناوری سنسورهای صنعتی و حفاظت از انفجار است. دفتر مرکزی آن به عنوان مرکز این تخصص فنی عمل می کند.

اینجاست که مهندسان و متخصصان آخرین محصولات و فناوری ها را مورد تحقیق و توسعه قرار می دهند. این شرکت خانوادگی در سال 1945 تأسیس شد و اکنون به همراه بیش از 40 شرکت تابعه در سراسر جهان فعالیت می کند.

حضور جهانی Pepperl+Fuchs

حضور جهانی آن به آن اجازه می دهد تا بهترین های هر دو جهان را با هم ترکیب کند: استانداردهای فنی بالا و امکانات تولیدی کارآمد و مقرون به صرفه. Pepperl+Fuchs خود را به عنوان شریکی برای کاربران فناوری اتوماسیون در سراسر جهان معرفی کرده است و جامع ترین مجموعه ای از قطعات آزمایش شده برای اتوماسیون کارخانه و اتوماسیون فرآیند را ارائه می دهد.

Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×