Tanzim Azmon Tajhiz Engineering Company

ABB | شارژر اتومبیل های برقی

ABB | شارژر اتومبیل های برقی | شرکت ABB و خودروهای برقی

ABB | شارژر اتومبیل های برقی

ABB | شارژر اتومبیل های برقی

ABB سریعترین شارژر اتومبیل برقی جهان را روانه بازار کرد

Terra 360 یک شارژر ماژولار است که می تواند همزمان چهار خودرو را با توزیع قدرت پویا شارژ کند. این بدان معناست که رانندگان مجبور نخواهند بود منتظر بمانند تا شخص دیگری از آنها شارژر استفاده کند. آنها به سادگی به یک پلاگین دیگر می روند. حداکثر توان شارژر جدید 360 کیلووات است و می تواند هر ماشین برقی را در مدت 15 دقیقه یا کمتر شارژ کند و نیازهای بسیاری از کاربران را برآورده کند.

فرانک موئلون گفت:

“با توجه به اینکه دولت های سراسر جهان سیاست عمومی خود را برای حمایت از خودروهای برقی و شبکه های شارژی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی نگاشته اند ، تقاضا برای زیرساخت های شارژ EV ، به ویژه ایستگاه های شارژ سریع ، راحت و آسان برای کار بیشتر از همیشه است.”

تئودور سوید مارک ، مدیر ارشد ارتباطات و پایداری در ABB گفت: “یک روز هیجان انگیزی برای ABB است ، که به عنوان رهبر جهانی در شارژ سریع خودروهای برقی ، نقش مهمی در ایجاد جامعه ای با کربن کم دارد.” با توجه به اینکه حمل و نقل جاده ای تقریباً یک پنجم انتشار CO2 جهانی را تشکیل می دهد ، تحرک الکترونیکی برای دستیابی به هدف آب و هوایی مطلوب بسیار مهم است. ”

Terra 360 که از پایان سال 2021 در اروپا موجود است و در ایالات متحده ، آمریکای لاتین و آسیا و اقیانوسیه در سال 2022 موجود است ، Terra 360 با در نظر گرفتن نیازها و انتظارات روزانه رانندگان EV طراحی شده است. Terra 360 با بهره گیری از تجربه میدانی غنی که توسط پایگاه بزرگ ABB E-mobility به دست آمده است ، سرعت و راحتی، سهولت استفاده را ارائه می دهد.

سیستم روشنایی نوآورانه آن کاربر را در فرایند شارژ راهنمایی می کند و وضعیت شارژ (SoC) باتری EV و زمان باقی مانده قبل از پایان یک جلسه شارژ بهینه را نشان می دهد. دارای سیستم مدیریت کابل ارگونومیک است که به رانندگان کمک می کند تا با کمترین تلاش وصل شوند.

Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×