شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

آزمایشگاه کالیبراسیون تجهیزات پزشکی | NABL

آزمایشگاه کالیبراسیون تجهیزات پزشکی | NABL , ابزاردقیق، شرکت تات

آزمایشگاه کالیبراسیون تجهیزات پزشکی | NABL

آزمایشگاه کالیبراسیون تجهیزات پزشکی | NABL

آزمایشگاه تست و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی KIMSHEALTH (KMDTCL) موفق به کسب اعتبار NABL (هیئت ملی اعتباربخشی آزمایشگاه‌های آزمایش و کالیبراسیون) شد و دومین گروه بیمارستانی کشور و اولین گروه بیمارستانی کرالا را اخذ نمود که این افتخار را دریافت کرد که به آن اجازه آزمایش استاندارد تجهیزات پزشکی و تایید عملکرد آنها را می‌دهد. .

در بیانیه مطبوعاتی، KMDTCL که تحت بخش مهندسی بالینی KIMSHEALTH کار می‌کند، مجهز به تجهیزات تست کارشناسی ارشد از تولیدکنندگان بین‌المللی است و دارای سیستم گواهی تجهیزات مطابق با استانداردهای بین‌المللی است.

شناسایی NABL بیمارستان را قادر می‌سازد تا فرآیند خسته‌کننده ارسال تجهیزات خود به آزمایشگاه‌های دیگر برای صدور گواهینامه را دور بزند، بنابراین تأخیرهای احتمالی در انجام درمان‌های فوری برای بیماری‌های بحرانی را کاهش می‌دهد.

KMDTCL برای اطمینان از صحت، دقت، قابلیت اطمینان و ایمنی تجهیزات پزشکی مورد استفاده در بخش اورژانس، عملیات، ICU برنده این جایزه شد. تجهیزات بیمارستان های KIMSHEALTH از این پس از طریق KMDTCL گواهی می گیرند.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل KIMSHEALTH، دکتر M.I، گفت: “این یک دستاورد بسیار غرور آفرین برای ما است. ما همیشه برای حفظ استانداردهای بالا در مراقبت و ایمنی بیمار خود تلاش کرده ایم و همیشه در آن موفق بوده ایم.”  این به طور رسمی ما را به یکی از امن ترین بیمارستان ها در هند و خاورمیانه تبدیل می کند.

 

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×