شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

ابزار اندازه گیری ذخیره سازی در پتروشیمی

ابزار اندازه گیری ذخیره سازی در پتروشیمی

ابزار اندازه گیری ذخیره سازی در پتروشیمی

ابزار اندازه گیری ذخیره سازی در پتروشیمی

اولین پالایشگاه نفت خام آفریقای جنوبی در سال 1954 راه اندازی شد و از آن زمان تولید نفت در این کشور شتاب بیشتری گرفت. کنگلومراهای انرژی جهانی در توسعه عملیات پایین دستی در کشور، در هر دو فرآیند پالایش و سنتز نفت خام سرمایه گذاری کرده اند. WIKA که امسال 75 سال از ارائه ابزار اندازه‌گیری در سطح جهان را جشن می‌گیرد، مفتخر است که ابزار دقیق آن برای دهه‌ها در هر یک از این سایت‌های اصلی پالایش در آفریقای جنوبی مورد استفاده قرار گرفته است.

محصولات WIKA برای رسیدگی به سخت‌ترین برنامه‌های فرآیندی از تقطیر تا ذخیره‌سازی انبوه محصول و تمامی واحدهای فرآیند پالایش (RPU) در بین آنها قابل اعتماد هستند. ذخیره سازی محصول انبوه در مزارع مخازن یک جزء ضروری در زنجیره ارزش پایین دستی است و هدف شرکت های نفتی این است که اطمینان حاصل کنند که این مخزن مزارع از ابزار دقیق، قابل تکرار، قابل اعتماد، ایمن و کارآمد استفاده می کنند. این برای اطمینان از ایمنی محیط زیست و پرسنل کارخانه و همچنین جلوگیری از از دست دادن محصول و سرقت بسیار مهم است. روش‌های اندازه‌گیری سنتی مانند استفاده از میله‌ها یا نوارهای شیب‌دار برای اندازه‌گیری سطح استفاده می‌شود.

اگرچه امروزه این روش ها هنوز مورد استفاده قرار می گیرند، اما زمان بر هستند و حاشیه خطا در مقایسه با استفاده از ابزار دقیق مدرن بالا باقی می ماند. با پیشرفت فرآیند ابزار دقیق، پارامترهایی مانند فشار، دما، سطح، جریان و چگالی اندازه‌گیری می‌شوند که امکان نظارت دقیق بر محصول در مخازن مزارع ذخیره‌ساز فله ای را فراهم می‌کند. این ابزار دقیق می تواند یک نمایش میدانی ارائه دهد و همچنین مقدار اندازه گیری شده را به یک سیستم کنترل یا نظارت منتقل کند.

WIKA :

WIKA دارای یک مجموعه ابزار دقیق با تاییدیه های لازم برای استفاده در مزارع ذخیره سازی فله ای و به طور کلی در صنعت پتروشیمی می باشد. مدل‌های TR-12x یا TC-12x اندازه‌گیری دمای تک نقطه‌ای را در مخازن ذخیره‌سازی حجیم ارائه می‌کنند، در حالی که کاوشگرهای مهندسی شده سفارشی مانند TC-9x برای اندازه‌گیری دمای چند نقطه‌ای مناسب هستند.

WIKA دارای طیف متنوعی از ابزار دقیق سطح شناور است، هم برای اندازه‌گیری مداوم و هم برای اندازه‌گیری سطح نقطه، که برای نظارت بر سطح، آلارم‌های سطح بالا و پایین، قفل‌های ایمنی بیش از حد و حفاظت پمپ استفاده می‌شود.مجموعه سطح همچنین شامل اتاقک های بای پس، گیج های سطح شیشه دید و محفظه های خارجی است که می توانند برای نصب فرستنده های رادار موج هدایت شونده استفاده شوند. مجموعه جریان WIKA شامل طیف گسترده ای از عناصر جریان اولیه است که از صفحات روزنه ای اولیه تا HHR-ProPak پیشرفته را شامل می شود که برای نظارت بر موجودی قابل استفاده است.

مجموعه فشار شامل مدل‌های گیج فشار مکانیکی و مکاترونیک پیشرو در صنعت برای اندازه‌گیری فشار مطلق، نسبی، مرکب و دیفرانسیل است. مجموعه اندازه‌گیری فشار به پیشنهادات گسترده‌ای از اندازه‌گیری فشار الکترونیکی گسترش می‌یابد، که اکنون شامل DPT-EL، یک مدل جدید توسط WIKA برای اندازه‌گیری الکترونیکی DP است.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×