شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

فناوری | ابر اتوماسیون

فناوری | ابر اتوماسیون | اتوماسیون صنعتی ، فناوری جدید ، ابر اتوماسیون

فناوری | ابر اتوماسیون

فناوری | ابر اتوماسیون

برای سال‌ها، Industry 4.0 اصطلاحی است که توجه نه تنها رهبران تجاری، بلکه رهبران سیاسی را نیز به خود جلب کرده است. صنعت 4.0 با ارائه افزایش اتصالات و هوش شبکه ای از طریق اینترنت (IoT) یا سایر سیستم های فیزیکی سایبری، بسیار بیشتر از انقلاب های قبل به هم مرتبط است. جورج واکر، مدیر عامل متخصص اتوماسیون صنعتی Novotek انگلستان و ایرلند، استدلال می کند، با این حال، مرز ظریفی بین شبکه های زیبا و مجموعه ای از سیستم های فوق خودکار وجود دارد. بیل گیتس زمانی گفت: «ما همیشه تغییراتی را که در دو سال آینده اتفاق می‌افتد دست‌کم می‌گیریم و تغییراتی را که در ده سال آینده اتفاق می‌افتد دست‌کم می‌گیریم. اجازه ندهید که در بی عملی غرق شوید.» در حالی که صنعت 4.0 ممکن است هنوز در حال تکامل باشد، فرض اساسی بیانیه گیتس را نباید نادیده گرفت.

Industry 4.0 یا Industrial Internet of Things (IIoT)، هر اصطلاحی که ترجیح می دهید استفاده کنید، به کسب و کارها در سراسر جهان فرصتی برای بهبود بهره وری و افزایش رشد داده است. این یک فناوری نیست، بلکه ترکیب چندین فناوری برای تولید چیزی بیشتر از مجموع اجزای آن است. کسب‌وکارهایی که در پذیرش فناوری‌های نوظهور مانند اتوماسیون و الگوریتم‌های هوشمند شکست می‌خورند، شرکت خود را محکوم به شکست در برابر رقابت خردکننده رهبران تجاری پیشروتر در فضای بازار خود می‌کنند. با این اوصاف، ما در پرتگاه یک مسئله دیگر در مورد صنعت 4.0 قرار داریم، و این همان چیزی است که اکنون به عنوان ابر اتوماسیون ابداع شده است.

ابر / هایپر اتوماسیون:

هایپر اتوماسیون، همانطور که از نام ممکن است نشان دهد، به اتوماسیون بیش از حد مربوط می شود. ابزارهای خودکارسازی فرآیندها به وضوح وجود دارد، بسیاری از ما می دانیم که هیچ ابزاری لزوماً برای استفاده فوری از جعبه آماده نیست. اغلب، اجرای یک فناوری جدید به تخصص متخصصی نیاز دارد تا مطمئن شوید که برای هدف مناسب است و اهداف تجاری شما را برآورده می کند. اکنون، کاری که کسب‌وکارها نباید انجام دهند این است که خود را از تمام فناوری‌های مرتبط با انقلاب صنعتی چهارم دور کنند. در عوض، کسب‌وکارها باید فرآیندی را که می‌خواهند خودکار کنند و انعطاف‌پذیری گزینه‌های موجود را کاملاً درک کنند. سپس، آنها باید راه حل را قبل از ادغام با دیجیتال، یکی از جدیدترین فناوری‌هایی که از Industry 4.0 ظهور کرده است، آزمایش کنند.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×