شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

فناوری در کالیبراسیون | سنسور دما

فناوری در کالیبراسیون | سنسور دما | کالیبراسیون سنسور دما ، TCC

فناوری در کالیبراسیون | سنسور دما

فناوری در کالیبراسیون | سنسور دما

فناوری بررسی کالیبراسیون، سنسور دما خود را بررسی میکند. کوچکترین خطاهای اندازه گیری می تواند صدمات زیادی به سازنده وارد کند، مانند فراخوانی محصول در کل دوره های تولید یا توقف گران قیمت، و سپس به اعتبار برند آسیب وارد می کند. یکی از این حوزه‌های بسیار مهم اندازه‌گیری دقیق و پایدار دما است. سنسورهای اندازه گیری تحلیلی به نظارت و کنترل بخش های مهم در تولید غذا کمک می کنند. این موضوع با حسگر دمای تازه منتشر شده از برند ifm که با فناوری بررسی کالیبراسیون دما (TCC) ارائه می‌شود و  با استانداردها و دستورالعمل‌های مورد نیاز 3A، EHEDG و FDA مطابقت دارد، برجسته شده است.

TCC:

به این معنی است که برای تاسیسات بهداشتی مانند مواردی که در صنعت غذا و نوشیدنی هستند مناسب است. فناوری TCC حسگری است که خود را بررسی می کند. دما یکی از مهم ترین اندازه گیری های مورد استفاده در کنترل فرآیند است و در صنعت غذا و نوشیدنی، اندازه گیری دقیق و پایدار دما برای کیفیت و ایمنی مناسب محصول حیاتی است. اما، اگر دمای فرآیند نادرست باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ اگر QA و مدیران تولید بتوانند ریسک کیفیت محصول را به دلیل اندازه‌گیری نادرست دمای فرآیند بین چرخه‌های کالیبراسیون حذف کنند، چه؟

TCC اطلاع رسانی فوری از انحرافات در دقت و تضمین کیفیت بهبود یافته بین فواصل کالیبراسیون می دهد. TCC به طور خاص برای مبارزه با چالش های محصولات دمای معمولی طراحی شده است. فناوری «بررسی کالیبراسیون» ifm نظارت مستمر در زمان واقعی دقت ابزار و عدم قطعیت اندازه‌گیری را فراهم می‌کند. استفاده از رابط دیجیتال همچنین دقت اندازه گیری و قابلیت اطمینان بهتری را نسبت به آنالوگ فراهم می کند زیرا هیچ تلفات سیگنالی وجود ندارد.فناوری تشخیص هوشمند دقت را با دو عنصر اندازه‌گیری در نوک سنسور کنترل می‌کند تا به تغییرات دما واکنش نشان دهد و ریزپردازنده آنها را برای هرگونه کاهش احتمالی در دقت اندازه‌گیری نظارت می‌کند. فناوری جدید TCC به گونه ای طراحی شده است که به کاربران آرامش خاطر بدهد که غذای در حال تولید 24 ساعت شبانه روز نظارت می شود. همچنین سلامت و دقت خود را بین بررسی های کالیبراسیون کنترل می کند.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×