شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

مشارکت قوی Aava Mobile و Pepperl+Fuchs 

مشارکت قوی Aava Mobile و Pepperl+Fuchs ، پرشر ترانسمیتر ، کالیبراسیون

 

مشارکت قوی Aava Mobile و Pepperl+Fuchs

مشارکت قوی Aava Mobile و Pepperl+Fuchs

Pepperl+Fuchs با خرید Aava Mobile Oy واحد تجاری خود را با ارتباطات موبایل تقویت کرده است. این شرکت فنلاندی متخصص طراحی و ساخت جدیدترین فناوری ، تلفن های هوشمند صنعتی قوی و تبلت ها است که به گروه Pepperl+Fuchs مستقر در آلمان فروخته شده است.

مارکوس اپل ، مدیر عامل Aava Mobile Oy می گوید: “ما خوشحالیم که توان خود را در طراحی نسل بعدی تلفن های هوشمند صنعتی و تبلت ها در گروه Pepperl+Fuchs به ارمغان بیاوریم و انتظار داریم از این مجموعه جدید هم استقبال زیادی حاصل شود.”

دکتر گونتر کگل ، مدیر عامل Pepperl+Fuchs SE می گوید: “شایستگی Aava در طراحی دستگاه های تلفن همراه سازمانی مکمل نام تجاری ecom ما ، واحد تجاری محاسبات و ارتباطات موبایل ، و دسترسی به مهارت های طراحی برتر را به ما می دهد.”

درباره Pepperl+Fuchs

Pepperl+Fuchs در سال 1945، با مبلغ 700 میلیون یورو تأسیس شده است. با استخدام حدود 6000 نفر و دارا بودن موقعیت های پیشرو در بازار در زمینه سنسورهای صنعتی و تجهیزات حفاظت از انفجار نام خود را ماندگار کرده است. واحد تجاری آنها Mobile Computing and Communication در سال 2017 با تصاحب شرکت آلمانی ecom instrument GmbH تأسیس شد. واحد تجاری این مجموعه تلفن های هوشمند صنعتی و تبلت های محافظت شده از انفجار را به فرآیند صنعت جهانی ارائه می دهد.

درباره Aava Mobile Oy

Aava Mobile که در سال 2009 توسط متخصصان بی سیم در شهر Oulu فنلاند تأسیس شد ، به یکی از شرکت های اصلی بازار جهانی تبلت های سازمانی تبدیل شده است و دارای موقعیت پیشرو در خدمات خرده فروشی و فناوری POS تلفن همراه است. Aava از تخصص خود در زمینه تلفن همراه ، طراحی رایانه های مقاوم و آخرین فناوری های بی سیم استفاده می کند.

بی شک مشارکت و همکاری این دو مجموعه بایکدیگر تحول و خدمات چشمگیری را در زمینه صنعت به ثبت میرساند .

 

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×