شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

کمک ABB به صنعت مد

کمک ABB به صنعت مد | ابزار دقیق ، صنعت ، ABB ، شرکت تات

کمک ABB به صنعت مد

ABB با فناوری نوآورانه به پایدارتر شدن صنعت مد کمک می کند

ABB برنده سفارش بزرگی برای اتوماسیون ، برق رسانی ، سیستم های کنترل کیفیت ، موتورها و رانندگی در اولین کارخانه بازیافت نساجی در مقیاس تجاری در جهان شد. رویکرد نوآورانه می تواند به صرفه جویی حدود 90 میلیارد لیتر آب شیرین در سال معادل 36000 استخر شنای المپیک کمک کند.

تکنیک های خشک کردن خمیر بر روی لباس برای جلوگیری از دفن زباله و ماندگاری بیشتر مد اعمال می شود.

ABB اتوماسیون ، برق رسانی ، سیستم های کنترل کیفیت ، موتورها و درایوهای خط تولید جدید بازیافت پارچه Renewcell در Sundsvall سوئد را ارائه می دهد. Renewcell یک شرکت سوئدی است که به سرعت در حال توسعه است و در زمینه بازیافت نساجی به نساجی تخصص دارد. با استفاده از فناوری ABB ، یک کارخانه تولید کاغذ SCA به اولین کارخانه بازیافت منسوجات سلولزی در مقیاس تجاری تبدیل می شود.

با حل مواد طبیعی مانند سلولز که پس از تولید مجدد برای ایجاد طیف وسیعی از پارچه ها ایجاد می شود. Renewcell در حال حاضر با چندین تولید کننده مد کار می کند و در سال 2020 ، این شرکت و گروه H&M مشارکت چند ساله ای را برای جایگزینی الیاف بکر با منسوجات بازیافتی در لباس وارد کردند.

قرارداد بین ABB و Renewcell یک نقطه عطف مهم برای صنعت مد محسوب می شود ، زیرا به دلیل تولید مواد اولیه ای که به عنوان پوشاک تولید می شود ، تأثیر زیادی بر محیط زیست دارد. بر اساس محاسبات اولیه Renewcell ، الیاف نساجی ساخته شده از مواد اولیه بازیافتی آن تقریباً 50 لیتر آب شیرین به ازای هر کیلوگرم در تولید مصرف می کنند ، در حالی که این مقدار در حدود 1600 لیتر برای پنبه و 90 لیتر برای ویسکوز سلولزی غیر پنبه ای است.

با حداکثر ظرفیت تولید 60،000 تن در سال ، رویکرد نوآورانه Renewcell می تواند به حفظ 90 میلیارد لیتر آب شیرین ، معادل 36000 استخر شنای المپیک کمک کند. این فرایند همچنین ضایعات ، آلودگی پلاستیکی و انتشار CO2 و مواد شیمیایی را کاهش می دهد. استفاده از پارچه های بازیافتی می تواند به مارک ها کمک کند تا وعده های خود را برای کاهش تأثیر منفی خود عملی کنند.

پاتریک لوندستروم ، مدیرعامل Renewcell می گوید:

“تیم ABB توانایی منحصر به فرد خود را در ارائه یک راه حل کامل اتوماسیون و برق رسانی بر اساس محصولات و خدمات خود ثابت کرد.” وی گفت: “آنها از دانش ، حضور و تجربه برخوردارند که ما نیاز داریم تا این پروژه را از نظر بودجه و برنامه زمانبندی کنیم. ما همچنین در مورد بهره وری منابع ، اقتصاد دایره ای و پایداری ، چشم انداز مشترکی داریم ، بنابراین خوشحالیم که در این پروژه هیجان انگیز با آنها همکاری نزدیک داریم. “

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×