Tanzim Azmon Tajhiz Engineering Company

کالیبراسیون فناوری تست Covid-19

کالیبراسیون فناوری تست Covid-19 | کالیبراسیون ، ویروس Covid-19

کالیبراسیون فناوری تست Covid-19

کالیبراسیون فناوری تست Covid-19

کمپانی Achiko نوآوری های جدیدی در فناوری مراقبت های بهداشتی ایجاد می کند، کالیبراسیون سریع  Covid-19 با موفقیت 100% نتایج را طبقه بندی کرد که نشان دهنده حساسیت احتمالی > 97 درصد و ویژگی > 97 درصد در کیت های آزمایشی نسل اول است. نتایج هم در مقادیر CT کمتر از 25 و هم بین 25 تا 33 قابل اثبات بوده است که نشان دهنده عملکرد برتر آزمون نسبت به سایر تست‌های سریع است. آچیکو اکنون در حال حرکت به سمت تولید در مقیاس بالا برای پاسخگویی به تقاضای جهانی است.

مدیر عامل Achiko، Steven Goh گفت:

«داده‌هایی که امروز گزارش می‌کنیم نشان می‌دهد که فناوری ما در مقایسه با آزمایش‌های مبتنی بر آنتی‌ژن، آزمایش‌های حساس‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری را امکان‌پذیر می‌کند. این نتایج آزمایش کالیبراسیون با وفاداری بالا نشان می دهد که نه تنها AptameX ( AptameX یک آزمایش تشخیصی نانوذرات آپتامر DNA برای کووید-19 است که سریع، دقیق و مقرون به صرفه است.) دارای پتانسیل به عنوان یک جایگزین بسیار قانع کننده برای تست های آنتی ژنی سریع است، بلکه ممکن است به عنوان یک جایگزین دقیق در بسیاری از برنامه های کاربردی بازار انبوه برای فناوری کند و گران قیمت RT-PCR استفاده شود. این امر به ویژه در کشورهای با درآمد پایین تا متوسط ​​که نرخ واکسیناسیون پایین‌تر است و فناوری‌های آزمایشی پیشرو برای اکثریت قریب به اتفاق مردم غیرعملی گران هستند، مهم است.

این آزمایش در اندونزی با استفاده از نمونه هایی انجام شد که برای SARS-CoV-2 مثبت یا منفی تایید شد. AptameX حساسیت 100% را در طیفی از مقادیر CT زیر 25 و مقادیر CT در محدوده 25-33 ارائه می دهد، که مهم است زیرا حساسیت سایر تست های سریع معمولاً به طور چشمگیری در محدوده مقدار CT 25-33 کاهش می یابد. Achiko مشتاقانه منتظر است تا این مطالعه را در سطح بین المللی تکرار کند، زیرا در حال حرکت برای تکمیل علامت CE خود است.

Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×