Tanzim Azmon Tajhiz Engineering Company

گواهی الکترونیکی کالیبراسیون در Sonel SA

گواهی الکترونیکی کالیبراسیون در Sonel SA | کالیبراسیون ، گواهینامه کالیبرسیون

گواهی الکترونیکی کالیبراسیون در Sonel SA

گواهی الکترونیکی کالیبراسیون در Sonel SA

آزمایشگاه تست و کالیبراسیون SONEL S. A. به منظور پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتریان، گواهی کالیبراسیون تهیه و صادر شده را به صورت الکترونیکی معرفی می کند. ما یک سیستم گردش کار اسناد نوآورانه را ایجاد و پیاده سازی کرده ایم که از فرآیند کالیبراسیون در هر مرحله پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد سند نهایی را به عنوان یک فایل PDF صادر کنید.

جایگزینی نهایی گواهی کالیبراسیون کاغذ با یک سند الکترونیکی مزایای زیادی خواهد داشت که عبارتند از:

کاهش زمان تحویل: هنگامی که بدون کاغذ امور کالیبراسیون انجام شود، محموله خود را سریعتر دریافت خواهید کرد. ما پس از اتمام خدمات کالیبراسیون و بررسی آن را ارسال می کنیم و پس از پرداخت هزینه خدمات، سند الکترونیکی را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.
دسترسی آسان تر به سند از طریق اینترنت،
امکان دانلود و به اشتراک گذاری سریع یک سند بدون انجام اسکن،
جلوگیری از مفقود شدن یا از بین رفتن سند،
کاهش استفاده از مواد: گواهی الکترونیکی در صندوق ورودی ایمیل شما خواهد بود که این امر باعث میشود استفاده از کاغذ به شدت کاهش یابد.

گواهی کالیبراسیون الکترونیکی تمام الزامات لازم برای چنین اسنادی را برآورده می کند، از جمله الزامات سختگیرانه ISO/IEC 17025:2018-2 “الزامات عمومی برای صلاحیت آزمایشگاه های آزمایش و کالیبراسیون” قابل اعمال برای آزمایشگاه های معتبر. سیستم گردش کار برای عملکرد قبل از اجرا تأیید شد.

استفاده از گواهینامه الکترونیکی باعث کمتر شدن تردد و کاهش بسایر دیگر از انرژی ها میشود همچنین با توجه به شرایط در حال حاضر که ویروس کرونا کاهش و افزایش میابد این امر باعث کنترل و جلیوگیری از ابتلا میشود.

Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×