Tanzim Azmon Tajhiz Engineering Company

Endress+Hauser | گسترش قابلیت کالیبراسیون 

Endress+Hauser | گسترش قابلیت کالیبراسیون

Endress+Hauser | گسترش قابلیت کالیبراسیون

Endress+Hauser | گسترش قابلیت کالیبراسیون

Endress+Hauser قابلیت های کالیبراسیون خود را در ایالات متحده با یک دکل کالیبراسیون جریان جدید که در بخش دیگری از این شرکت به تازگی افتتاح شده است، گسترش می دهد. این دکل به جریان‌سنج‌های مشتریان، از جمله دستگاه‌های فروشندگان شخص ثالث، خدمات رسانی می‌کند و اندازه خط و قابلیت‌های جریان را افزایش می‌دهد.

کایل شیپس، مدیر گروه کالیبراسیون و تعمیرات Endress+Hauser می‌گوید: «با اضافه شدن این دستگاه جدید کالیبراسیون جریان، ما قابلیت‌های کالیبراسیون خود را برای پوشش اندازه‌های فلومتر از 1/12 اینچ به 12 اینچ گسترش خواهیم داد. این به ما امکان می‌دهد تا از پایه فلومترهای نصب شده در منطقه پشتیبانی بهتری داشته باشیم و در عین حال هزینه‌های حمل و نقل و کل زمان تحویل را برای مشتریان خود کاهش دهیم.»

گسترش قابلیت های کالیبراسیون جریان

Endress+Hauser کالیبراسیون معتبر را هم در آزمایشگاه و هم در محل برای محصولات خود و سایر فروشندگان ارائه می‌کند و به مشتریان خود کمک می‌کند تا در عین کاهش هزینه‌ها و افزایش زمان کارکرد، مطابقت داشته باشند. هیوستون، که دارای گواهینامه ISO 17025 است، از زمانی که در سال 2020 افتتاح شد، خدمات کالیبراسیون جریان، دما و فشار را ارائه می دهد. دکل کالیبراسیون جدید قابلیت‌های جریان را به اندازه خط 12 اینچی و 1750 گالن در دقیقه افزایش می‌دهد. هیوستون همچنین خدمات نظافتی را برای مشتری ارائه می دهد. بسیاری از اوقات، کنتورها از مزرعه یا کارخانه وارد می شوند و قبل از کالیبره شدن باید تمیز شوند. Endress+Hauser اکنون قادر به تمیز کردن و کالیبراسیون است و بار اضافی را برای مشتری از بین می برد.

Shipps اضافه کرد: «Endress+Hauser به سرمایه‌گذاری در فناوری و استراتژی‌هایی که ما را به مشتریان و صنایعی که به آنها خدمت می‌کنیم نزدیک‌تر می‌کند، ادامه می‌دهد. ما همیشه به دنبال راه‌های منحصربه‌فردی برای آسان‌تر کردن زندگی مشتریان خود هستیم، بنابراین برای این دکل کالیبراسیون جدید و همه راه‌هایی که می‌توان از آن برای ارائه خدمات برتر به منطقه استفاده کرد، بسیار هیجان‌زده هستیم.»

Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×