Tanzim Azmon Tajhiz Engineering Company

شیرهای برقی Emerson با طراحی کم حجم

شیرهای برقی کم حجم Emerson

شیرهای برقی کم حجم Emerson

امرسون طیف وسیعی از شیرهای برقی دو طرفه و سه طرفه را راه اندازی کرده است که از تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEM) پشتیبانی می کنند ، بدون ایجاد خطر در عملکرد کنترل مایعات ، ماشین آلات و تجهیزات جمع و جورتری را تولید می کنند.

طراحی بدنه بهینه شده و مسیر جریان داخلی ASCO ™ Series 256/356 جدید نه تنها رد پای کوچکی را ایجاد می کند ، بلکه باعث کاهش مصرف برق و افزایش درجه فشار برای کاربردهای صنعتی و تجاری می شود.

کاهش ردپای کلی سری 256/356 به OEM ها کمک می کند تا چیدمان داخلی تجهیزات خود را بهینه کرده و گزینه های کنترل مایع با کارایی بیشتر را در یک محصول نهایی کوچکتر ترمیم کنند.

این امر به ویژه برای تولید کنندگان دستگاه های قهوه و سایر دستگاه ها مانند : گرمایش و تهویه مطبوع ؛ پمپ ها و کمپرسورها تجهیزات جوشکاری؛ و دستگاه های تحلیلی و پزشکی بسیار مهم است.

دستیابی به رتبه های فشار مقایسه ای در یک شیر کوچکتر معمولاً منجر به افزایش مصرف برق می شود ، اما سری 256/356 مصرف انرژی را تا 40٪ کاهش می دهد.

این کار باعث می شود OEM ها در نسخه قبلی هنگام تطبیق یا بهبود عملکرد کنترل سیال ، شیر کوچکتری اعمال کنند و در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

شیرهای برقی کم حجم Emerson

درجه فشار

درجه فشار برخی از نسخه های سری 256/356 که دوباره طراحی شده است تا 30٪ نسبت به نسخه های قبلی افزایش یافته است و این امکان را برای استفاده در برنامه هایی با تقاضای بیشتر مانند واشرهای فشار قوی و مخازن سوخت هیدروژن فراهم می کند.

عملکرد نسخه ولتاژ DC اکنون مشابه نسخه ولتاژ AC است و باعث می شود با حذف نیاز به تبدیل برق به AC برای به حداکثر رساندن عملکرد شیر برقی ، هزینه های کلی سیستم کاهش یابد.

اریک وان لانینگام ، معاون رئیس جمهور ، گفت: “امرسون سری 256/356 را از ابتدا مهندسی کرده و طیفی از شیرهای برقی ایجاد کرده است که با کاهش ردپای کلی و مصرف برق و همچنین افزایش درجه فشار ، معیار جدیدی در فناوری کنترل مایع ایجاد می کند.”

صفحه نخست

Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *