شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

شیرهای برقی Emerson با طراحی کم حجم

شیرهای برقی کم حجم Emerson

شیرهای برقی کم حجم Emerson

امرسون طیف وسیعی از شیرهای برقی دو طرفه و سه طرفه را راه اندازی کرده است که از تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEM) پشتیبانی می کنند ، بدون ایجاد خطر در عملکرد کنترل مایعات ، ماشین آلات و تجهیزات جمع و جورتری را تولید می کنند.

طراحی بدنه بهینه شده و مسیر جریان داخلی ASCO ™ Series 256/356 جدید نه تنها رد پای کوچکی را ایجاد می کند ، بلکه باعث کاهش مصرف برق و افزایش درجه فشار برای کاربردهای صنعتی و تجاری می شود.

کاهش ردپای کلی سری 256/356 به OEM ها کمک می کند تا چیدمان داخلی تجهیزات خود را بهینه کرده و گزینه های کنترل مایع با کارایی بیشتر را در یک محصول نهایی کوچکتر ترمیم کنند.

این امر به ویژه برای تولید کنندگان دستگاه های قهوه و سایر دستگاه ها مانند : گرمایش و تهویه مطبوع ؛ پمپ ها و کمپرسورها تجهیزات جوشکاری؛ و دستگاه های تحلیلی و پزشکی بسیار مهم است.

دستیابی به رتبه های فشار مقایسه ای در یک شیر کوچکتر معمولاً منجر به افزایش مصرف برق می شود ، اما سری 256/356 مصرف انرژی را تا 40٪ کاهش می دهد.

این کار باعث می شود OEM ها در نسخه قبلی هنگام تطبیق یا بهبود عملکرد کنترل سیال ، شیر کوچکتری اعمال کنند و در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

شیرهای برقی کم حجم Emerson

درجه فشار

درجه فشار برخی از نسخه های سری 256/356 که دوباره طراحی شده است تا 30٪ نسبت به نسخه های قبلی افزایش یافته است و این امکان را برای استفاده در برنامه هایی با تقاضای بیشتر مانند واشرهای فشار قوی و مخازن سوخت هیدروژن فراهم می کند.

عملکرد نسخه ولتاژ DC اکنون مشابه نسخه ولتاژ AC است و باعث می شود با حذف نیاز به تبدیل برق به AC برای به حداکثر رساندن عملکرد شیر برقی ، هزینه های کلی سیستم کاهش یابد.

اریک وان لانینگام ، معاون رئیس جمهور ، گفت: “امرسون سری 256/356 را از ابتدا مهندسی کرده و طیفی از شیرهای برقی ایجاد کرده است که با کاهش ردپای کلی و مصرف برق و همچنین افزایش درجه فشار ، معیار جدیدی در فناوری کنترل مایع ایجاد می کند.”

صفحه نخست

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×