شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

ارزیابی و پیگیری شرکت های اتوماسیون

ارزیابی و پیگیری شرکت های اتوماسیون | اتوماسیون صنعتی ، کالیبراسیون

ارزیابی و پیگیری شرکت های اتوماسیون

ارزیابی و پیگیری شرکت های اتوماسیون

مشاهده اطلاعات شرکت برای بیش از 1000 تولید کننده تجهیزات اتوماسیون و ارائه دهندگان خدمات | BizVibe

PRNewswire بیش از 1000 پروفایل شرکت را برای دسته تجهیزات و خدمات اتوماسیون در پلتفرم B2B خود در دسترس قرار داده است. شرکت های فهرست شده در این دسته عمدتاً در زمینه تولید یا عرضه انواع تجهیزات اتوماسیون و محصولات مرتبط (مانند تجهیزات و قطعات اتوماسیون صنعتی) فعالیت می کنند. شرکت هایی که خدمات مختلف اتوماسیون را ارائه می دهند نیز در این دسته قرار می گیرند.

مشاهده هر نمایه رایگان است و دارای بینش های با کیفیت بالا است و اطلاعات دقیق شرکت را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. کاربران می توانند از این بینش ها برای شناسایی، هدف قرار دادن و ارتباط با تولید کنندگان و تامین کنندگان مناسب اتوماسیون استفاده کنند. این اطلاعات شرکت شامل بینش کارکنان، رقبای شرکت، تاثیر روندها و چالش های در حال ظهور، آخرین اخبار و موارد دیگر است.

شرکت های اتوماسیون در BizVibe

پلتفرم BizVibe شامل بیش از 30 میلیون نمایه شرکت است که در بیش از 200 کشور جهان، به بیش از 40000 محصول و خدمات طبقه بندی شده است. بیش از 1000 پروفایل شرکت مربوط به تجهیزات و خدمات اتوماسیون در BizVibe وجود دارد که 15+ دسته محصول و خدمات را پوشش می دهد. هر نمایه شرکت حاوی اطلاعات دقیقی است که به تیم های تدارکات و فروش کمک می کند تا تامین کنندگان قابل اعتماد را پیدا کنند و فروش را هدف قرار دهند.

نمونه هایی از پروفایل های شرکت اتوماسیون که در BizVibe قابل کشف هستند عبارتند از:

تولید کنندگان تجهیزات اتوماسیون صنعتی
تامین کننده قطعات اتوماسیون صنعتی
خدمات اتوماسیون ساختمان
خدمات اتوماسیون خانگی
خدمات اتوماسیون آزمایشگاهی

BizVibe توسط یک تیم مستقر در تورنتو، بنگلور و لندن طراحی و ساخته شده است. BizVibe به خریداران کمک می کند مرتبط ترین تامین کنندگان را از سراسر جهان پیدا کنند و به فروشندگان کمک می کند تا مشتریان بالقوه ای را که به محصولات و/یا خدمات آنها نیاز دارند، هدف قرار دهند.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×