Tanzim Azmon Tajhiz Engineering Company

ABB و تحولات صنعتی

ABB و تحولات صنعتی | ابزاردقیق ، کالیبراسیون تجهیزات ، اتوماسیون

ABB و تحولات صنعتی

ABB و تحولات صنعتی

ABB با نوآوری های ABB Ability five پنج سال تحول صنعتی را رقم می زند

شرکت ABB با راه اندازی دو راه حل جدید – ABB Ability M Genix Datalyzer و مجموعه ABB Ability M Genix Asset Performance Management Assisting ، نقطه عطف خود را برجسته کرد.

ABB با افتخار پنج سال نوآوری ABB Ability را جشن می گیرد. راه حل های ABB Ability که به طور رسمی در بازارهای سرمایه ABB در اکتبر 2016 معرفی شد ، بستری برای ایجاد پیشروترین شرکت ABB در بازار اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) بوده است.

Björn Rosengren ، مدیرعامل ABB گفت:

“طی پنج سال گذشته ، ABB Ability زیرساخت ، نوآوری و هوش را برای مشتریان ما در سراسر جهان فراهم کرده است تا میلیاردها تصمیم بهتر بگیرند.” “شرکت ها خواستار یک رویکرد جامع هستند که همه نوع دستگاه های صنعتی را با تجزیه و تحلیل و درک عمیق از فرایندهای تجاری صنعتی و واقعیت آنها به هم متصل کند . ABB Ability به این معنی: تقویت بینش برای عملیات ایمن تر ، هوشمندتر و پایدارتر است. ”

این ماه همچنین پنجمین سالگرد همکاری استراتژیک بین ABB و مایکروسافت است. این دو شرکت برای تسریع نوآوری های صنعتی تحت عنوان ABB Ability از جمله توسعه و فروش مشترک راه حل ها همکاری نزدیکی داشته اند.

ABB Ability همچنین به عنوان محرکی برای نوآوری مدل کسب و کار برای شرکت ها عمل می کند و از طریق انعطاف پذیری مصرف ، ارزش بیشتری را برای مشتریان ایجاد می کند. Genix یک مجموعه مدولار ، که از قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی صنعتی که از بینش های جدید برای بهینه سازی عملیات پشتیبانی می کند ، استفاده می کند.

در ماه اکتبر ، مجموعه ABB Ability Genix Asset Performance Management یک راه حل جامع برای پیش بینی تعمیر و نگهداری برای نظارت بر تجهیزات ، تجویز اقدامات نگهداری ، بهبود استفاده از تجهیزات و پشتیبانی از تجزیه و تحلیل چرخه عمر و برنامه ریزی سرمایه ارائه می دهد. هر دو پیشنهاد ABB Ability جدید به طور خاص برای به دست آوردن اکتساب داده ها و قابلیت های تجزیه و تحلیل Genix با پشتیبانی هوش مصنوعی برای ایجاد دید در سطح سازمان و بهبود تصمیم گیری در مقیاس بالا طراحی شده است.

Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×