شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

اشنایدر الکتریک خواستار همکاری قوی تر

اشنایدر الکتریک خواستار همکاری قوی تر | اتوماسیون صنعتی ، صنعت دیجیتالی

اشنایدر الکتریک خواستار همکاری قوی تر

اشنایدر الکتریک خواستار همکاری قوی تر

اشنایدر الکتریک ، پیشرو در تحول دیجیتالی مدیریت و اتوماسیون انرژی ، در اجلاس نوآوری 2021 خواستار تلاش های مشترک برای ایجاد “صنعت آینده” شد. فراخوان فعالیت در سراسر صنعت از شرکت های صنعتی می خواهد تا از اتوماسیون جهانی ، بهره وری پایدار و دیجیتالی شدن برای تقویت بهبود اقتصاد جهانی و پیشرفت صنایع تولیدی و فرآوری حمایت و پشتیبانی کنند.

پایدارترین شرکت | اشنایدر :

اشنایدر به عنوان پایدارترین شرکت در جهان و یک تولید کننده جهانی با شبکه ای از کارخانه های هوشمند و مراکز توزیع هوشمند ، از جمله سه موردی می باشد که توسط مجمع اقتصاد جهانی به عنوان فانوس های پیشرفته تعیین شده است ، مأموریت دارد تا آینده صنعت را برای نسل بعدی پیشرفته تر ارائه دهد. هم چنین اشنایدر برای تنظیمات صنعتی در سه ستون اصلی  پایه گذاری شده است که عبارتند از: اتوماسیون جهانی ، کارآیی پایدار و اتوماسیون نرم افزاری.

Senthil Kumar Venkataramanujulu ، معاون رئیس اتوماسیون صنعتی ، اشنایدر الکتریک هند ، در مورد اهمیت فناوری های دیجیتال در بخش صنعتی گفت: “دیجیتالی شدن به یکی از قوی ترین سلاح هایی تبدیل شده است که صنایع می توانند با افزایش بهره وری و رشد اقتصادی از آنها استفاده کنند. صنعت هند نیاز به یک تحول تکنولوژیکی دارد.

در اشنایدر الکتریک ، ما معتقدیم که زمان مناسب برای حرکت جسورانه در اتوماسیون صنعتی مناسب است. هدف ما از طریق EcoStruxure Automation Expert است که می توان تحول دیجیتالی را با رویکرد نرم افزاری در اتوماسیون صنعتی فعال کرد و به مشتریان این امکان را می دهد تا بتوانند نیازهای اتوماسیون خود را برآورده کنند. ”

اشنایدر الکتریک به عنوان راهی برای حفاظت از تنوع زیستی ، توانمندسازی کارگران و افزایش بهره وری کارخانه ها ، از صنایع تولیدی و فرآوری نیز خواسته است تا با طرز فکر پایدار به تولید نزدیک شوند. به گفته BloombergNEF ، دیجیتالی سازی صنعتی از پایداری شرکت پشتیبانی می کند ، کربن زدایی و دایره ای شدن را افزایش می دهد ، ضایعات مواد را کاهش می دهد ، عمر تجهیزات را افزایش می دهد و نظارت بر انتشار بهتر را امکان پذیر می کند.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×