شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

انتخاب آزمایشگاه کالیبراسیون | بخش اول

انتخاب آزمایشگاه کالیبراسیون

مواردی که باید در نظر بگیرید در :

نحوه انتخاب آزمایشگاه کالیبراسیون | بخش اول

برای اطمینان از اینکه تجهیزات کالیبراسیون شما به خوبی کار می کنند و در طول عمر خود دقیق هستند ، باید مرتباً کالیبره شوند، همچنین هر زمان لازم باشد باید سرویس و تنظیم شوند.

هنگام انتخاب آزمایشگاه کالیبراسیون یا سرویس کالیبراسیون ، باید موردی را انتخاب کنید که توانایی اطمینان کافی از کالیبراسیون تجهیزات دقیق شما را داشته باشد.

در اصل، یافتن تعادل مناسب بین تجربه، ابزار، ارتباطات، موقعیت مکانی و زمان‌های چرخش، کلید انتخاب یک آزمایشگاه کالیبراسیون است که به طور یکپارچه با نیازهای خاص و نیازهای عملیاتی شما هماهنگ باشد.

 

استاندارد آزمایشگاه کالیبراسیون چیست؟

ISO/IEC 17025 آزمایشگاه‌ها را قادر می‌سازد تا نشان دهند که با شایستگی کار می‌کنند و نتایج معتبری را تولید می‌کنند و در نتیجه اعتماد به کار خود را در سطح ملی و سراسر جهان افزایش می‌دهند.

 چه مواردی را باید در نظر بگیرید؟

در این مقاله مهمترین مواردی را که باید هنگام انتخاب آزمایشگاه کالیبراسیون برای کالیبراتور گرانبها یا استاندارد مرجع خود در نظر بگیرید را در اختیارتان قرار میدهیم :

مواردی که باید در نظر بگیرید

– آزمایشگاه تولید کننده
– اعتبار سنجی آزمایشگاهی
– عدم قطعیت کالیبراسیون
گواهی کالیبراسیون
– تنظیم
– زمان بررسی مجدد
– برند و شهرت
– قیمت
– تعمیرات ، سرویس و نگهداری
– ضمانتنامه
– توافق و یادآوری

انتخاب آزمایشگاه کالیبراسیون

برای بهبود دقت ابزار دقیق ، تجهیزات کالیبراسیون نیز دقیق تر و دقیق تر می شوند. این امر فشار بیشتری را به دقت آزمایشگاههای کالیبراسیون وارد می کند و آنها همچنین باید دقت خود را برای مطابقت با این الزامات با نسبت دقت کافی بهبود بخشند.

بسیاری از کالیبراتورها چند منظوره هستند ، حاوی مقادیر و دامنه های مختلف هستند که این امر برای کاربران میتواند بسیار خوب باشد.

اما چند منظوره بودن ، کالیبراسیون مجدد را برای آزمایشگاه کالیبراسیون چالش برانگیزتر می کند. همه آزمایشگاه ها نمی توانند مقادیر و محدوده های متعدد را با دقت و اطمینان کافی کالیبره کنند.

 

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×