شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

کمک هانیول به کره زمین

کمک هانیول به کره زمین

چگونگی کمک هانیول به کره زمین

هانیول از برند های بسیار موفق در جهت صنعت میباشد که در این مقاله به موضوع چگونگی کمک هانیول به کره زمین خواهیم پرداخت .

honeywell شرکت آمریکایی‌ای است که در زمینه تولید انواع محصولات تجاری و مصرفی، ارائه خدمات فنی و مهندسی و ساخت سیستم‌های هوافضا (شامل توربوشارژرها) فعالیت می‌کند. این شرکت محصولات و خدمات خود را به مشتریان مختلفی از جمله مصرف‌کنندگان خصوصی، شرکت‌های بزرگ و دولت‌ها عرضه می‌کند. در ایران، این شرکت بیشتر با محصولات ابزار دقیق خود شناخته می‌شود. کنترلرها، شیرهای کنترلی، ترانسمیترها، سنسورها، نشان‌دهنده‌ها، سوئیچ‌های فشار، موتور و دمپر از جمله مهم‌ترین محصولات این شرکت در حوزه ابزار دقیق هستند.

هانیول در آوریل 2021 ، گام بعدی را در جهت تعهد به کمک به محیط زیست برداشته است.

شرکت هانیول میگوید : ما متعهد می شویم که تا سال 2035 در تأسیسات و عملیات خود از نظر کربن خنثی باشیم و به تحقیق و ارزیابی انتشار کربن در زنجیره تأمین خود از همه جهات به آن بپردازیم .

داریوش آدامچیک ، رئیس و مدیرعامل شرکت Honeywell گفت: “Honeywell سابقه طولانی در بهبود مشخصات زیست محیطی و پایداری خود دارد در حالی که محصولات و خدمات نوآورانه ای را ارائه می دهد که شرایط مشتریان ما نیز بهبود بخشیده میشود.”

“ما به کار خود در کارخانه ها و فناوری های جدید ادامه خواهیم داد که باعث کاهش رد پای کربن و کمک قابل توجه به تلاش های جهانی برای کاهش تغییرات آب و هوا می شوند.”

کمک هانیول به کره زمین

تعریف کربن خنثی

دی اکسید کربن (CO2) شناخته شده ترین گازهای گلخانه ای است که گرما را در جو ما به دام می اندازد. سایر گازهای گلخانه ای را می توان با استفاده از پتانسیل گرمایش جهانی CO2 یا “GWP” به عنوان یک واحد اندازه گیری کرد (“معادل CO2” یا “CO2e” نامیده می شود).

که این امر تأثیر منفی بر محیط زیست دارد.

کربن خنثی بودن به این معنی است که ما تا سال 2035 انتشار CO2e از تاسیسات و عملیات خود را حذف خواهیم کرد.

اتوماسیون ساختمانی

یکی از حوزه‌های تخصصی Honeywell، اتوماسیون ساختمان است. این شرکت مجموعه‌ای گسترده از راه‌حل‌ها را ارائه می‌دهد که مدیریت مؤثر ساختمان‌های تجاری و مسکونی را امکان‌پذیر می‌سازد. سیستم‌های اتوماسیون ساختمان هانیول به کاربران اجازه می‌دهد تا گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع، روشنایی و سیستم‌های امنیتی را به صورت متمرکز کنترل کنند. این هماهنگی منجر به کاهش مصرف انرژی، افزایش راحتی و بهبود امنیت برای ساکنان ساختمان می‌شود.

سنسورها، ترموستات‌ها و کنترل‌کننده‌های پیشرفته Honeywell اطلاعات و تجزیه و تحلیل‌های بلادرنگ را فراهم می‌کنند که به بهینه‌سازی عملکرد ساختمان کمک می‌کند. تخصص این شرکت در اتصال و اینترنت اشیا (IoT) ساختمان‌ها را هوشمندتر و پاسخگوتر به نیازهای ساکنان می‌سازد. راه‌حل‌های اتوماسیون ساختمان هانیول در بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، مراکز خرید، مؤسسات آموزشی و مجتمع‌های اداری در سراسر جهان به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چگونه به آنجا خواهیم رسید

ما در حال حاضر گام های اساسی در جهت خنثی سازی کربن برداشته ایم. از سال 2004 ، ما شدت گاز گلخانه ای خود را بیش از 90 درصد کاهش داده ایم.

ما این کار را با تلفیق پایداری با سیستم عامل اصلی خود انجام داده ایم و هزاران پروژه کارآیی را در طول عملیات تولید کرده ایم. طی 14 سال آینده ، ما بقیه را حل خواهیم کرد.

ما حتی بیشتر پروژه های صرفه جویی در انرژی ، تبدیل به منابع تجدیدپذیر انرژی ، تکمیل پروژه های بهبود سرمایه ، برق ناوگان خودروهای شرکت و استفاده از جبران های قابل اعتماد کربن را به اتمام می رسانیم.

ایوان ، مدیر ارشد پایداری Honeywell گفت: “تعهد کامل ما این است که هم برای کارها و امکانات خود کربن خنثی کنیم ، همچنین به بررسی و ارزیابی میزان انتشار کربن در زنجیره تأمین خود ادامه دهیم .

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×