شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

عصر جدید اتوماسیون، کارآیی در تولید

عصر جدید اتوماسیون و کارآیی در تولید، شیر اطمینان ، قلمتر ، فلومترمگنتیک

عصر جدید اتوماسیون، کارآیی در تولید

عصر جدید اتوماسیون، کارآیی در تولید

انقلاب صنعتی اولیه در قرنهای 18 و 19 جامعه را کاملاً تغییر داد و شیوه تولید ، نحوه کار و نحوه زندگی مردم را تغییر داد.

دومین انقلاب صنعتی ، که در اواخر قرن 19 آغاز شد ، به لطف راه اندازی شبکه های برق و راه آهن پیشرفت های بیشتری را به همراه داشت.

با این حال ، آنچه عصر مدرن را تعریف کرد ، انقلاب دیجیتالی – یا سومین انقلاب صنعتی – بود که در اواخر قرن بیستم آغاز شد. این آغاز عصر اطلاعات بود ، جایی که رایانه ها فراگیر شده اند.

صنعت تولید نمونه بارزی از این است که چگونه پیشرفت های تکنولوژیکی مانند هوش مصنوعی و بینایی رایانه ای (CV) اوضاع را در بخش تجاری متزلزل می کند.

بسیاری از کارخانه ها، که طی چند دهه گذشته بسیار خودکار شده اند، از برنامه های بینایی رایانه ای (CV) برای افزایش کارایی بیشتر و کاهش هزینه ها استفاده کرده اند.

CV این امکان را به دستگاه می دهد که صدها یا هزاران قطعه را در دقیقه با قابلیت اطمینان بسیار بیشتری نسبت به انسان بررسی کند.

ماشین آلات همچنین می توانند محصولات را با دقت بسیار بالا بررسی کنند تا اطمینان حاصل شود که محصولات دارای پارامترهای خاصی مانند ارتفاع ، طول ، عرض و غیره هستند.

دیدن اینکه چگونه بسیاری از روبات های مجهز به هوش مصنوعی در کنار انسان ها کار می کنند ، بسیار جذاب است.

این نوع ربات مشارکتی ، یا cobot ، مهارتها و هوش ماشینها و انسانها را با هم ترکیب کرده و بهترین ها را در هر دو جهان ارائه می دهد.

کوبوت ها می توانند بهره وری را افزایش دهند و با انجام کارهای سنگین تر و آزادسازی وقت کارگران به حفظ امنیت افراد کمک کنند تا بتوانند به جای کارهای یکنواخت و تکراری بر کارهای هیجان انگیزتری تمرکز کنند.

جالب است که ببینیم چگونه تولیدکنندگان از راه حل های محاسباتی آنالوگ قوی برای توسعه ماشین آلات و فرآیندهای هوش مصنوعی نوآورانه تر استفاده می کنند که امروزه حتی نمی توانیم تصور کنیم.

 

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×