شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

اشنایدر الکتریک خواستار اتوماسیون صنعتی جهانی

اشنایدر الکتریک خواستار اتوماسیون صنعتی جهانی

اشنایدر الکتریک خواستار اتوماسیون صنعتی جهانی

اشنایدر الکتریک خواستار اتوماسیون صنعتی جهانی

اشنایدر الکتریک : یکی از رهبران مدیریت انرژی در تحول دیجیتال و اتوماسیون، همزمان با رونمایی از چندین نوآوری “صنایع آینده” خواستار همکاری بیشتر صنعت و اتوماسیون جهانی صنعتی شده است.

تغییر به سمت دیجیتالی شدن

اشنایدر الکتریک معتقد است که با اتوماسیون جهانی ، انرژی دیجیتال و نوآوری به شرکتهای صنعتی امکان دستیابی به اهداف پایداری را می دهد.

که این امر ضمن حفاظت از محیط طبیعی ، موجب بهبود اقتصاد جهانی خواهد شد.پیتر هروک ، معاون اجرایی اتوماسیون صنعتی در اشنایدر الکتریک گفت :

“صنعت در حال تغییر یک الگوی عظیم بیشتر به سمت دیجیتالی شدن است. ما شاهد پیشرفت هایی در زمینه هوش مصنوعی ، رباتیک و یادگیری ماشینی و سایر نوآوری ها بوده ایم.

اما توانایی کامل آنها در سیستم های بسته صنعتی قابل تحقق نیست. برای رسیدن به سطح بعدی کارایی ، انعطاف پذیری و پایداری ، باید جسور باشیم.

زمان آن فرا رسیده است که وقتی صنایع از فناوری و مشارکت های مشترک قابل پذیرش استفاده می کنند ، مجدداً پیشرفت کنید.

با اتوماسیون جهانی و قابلیت های اخیر توسعه یافته که از طریق ترکیبی از مدیریت داده های عملیاتی و نرم افزارهای صنعتی ارائه می شود ،

همچنان به تعهد خود مبنی بر اشتیاق پذیری برای مشتریان خود ادامه می دهیم و آنها را قادر می سازیم چابکی و انعطاف پذیری لازم برای پیشرفت را کسب کنند.

اشنایدر الکتریک خواستار اتوماسیون صنعتی جهانیظ

خواستار همکاری صنعت قوی تر و اتوماسیون صنعتی جهانی است

اشنایدر الکتریک با تقاضای همکاری بیشتر در صنعت ، از شرکتهای صنعتی می خواهد که به منظور تقویت بهبود اقتصاد جهانی و پیشبرد تولید و فرآیند ، از اتوماسیون جهانی ، به همراه بازده پایدار و دیجیتالی شدن استفاده کنند.

صفحه نخست

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×