شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

امرسون معرفی کننده اطلاعات بی سیم Lumity است

اطلاعات Lumity بی سیم

امرسون معرفی کننده اطلاعات Lumity بی سیم

ST لوییس ، 8 فوریه 2021 – امرسون از ثبت کننده داده  Lumity بی سیم خود خبر داد. ( امرسون معرفی کننده اطلاعات Lumity بی سیم )

ثبت7 کننده جدید نظارت بر درجه حرارت واکسن قابل اعتماد را در اختیار سازمان های مراقبت های بهداشتی قرار می دهد در حالی که شرکت ها را قادر می سازد به طور الکترونیکی نیازهای نظارتی فزاینده ای را برآورده کنند.

 

تلاشهای مدرن واکسیناسیون خواستار راه حلهای کامل و دقیق نظارت بر ذخیره سازی واکسن هستند تا ردیابی و مشاهده اثربخشی و قدرت واکسن را فراهم کنند.

از بین رفتن هر یک از آنها می تواند مانع مبارزه با بیماری های عفونی شود و اعتماد عمومی به مراقبت های بهداشتی را سست کند.

کریس اشباغ ، رئیس مراقبت های بهداشتی امرسون ، گفت: “این ثبت کننده جدید ویژگی ها و بینش های داده ای مطابق با برخی از دستورالعمل های CDC را فراهم می کند تا به شما کمک کند تا مراقبت های بهداشتی واکسن را با دسترسی سریع به داده ها و سوابق گسترده نگهداری کنید.”

“این فناوری نقش مهمی در زنجیره سرماخوردگی دارویی دارد ، در پشت صحنه برای محافظت از دارو و افرادی که به آن اعتماد می کنند ، عمل می کند. داشتن داده های زمان واقعی در سراسر زنجیره سرد به سازمان ها کمک می کند تا الزامات تغییر گزارش را در یک صنعت کاملاً منظم برآورده کنند.

امرسون معرفی کننده اطلاعات Lumity

عملکرد  Lumity بی سیم

ثبت کننده داده Lumity بی سیم یک فرستنده TempTrak® دارای یک ثبت کننده داده دیجیتال داخلی است ، با ویژگی های محصول برای رعایت برخی از دستورالعمل های CDC در مورد ذخیره سازی واکسن در مراقبت های بهداشتی ، از جمله دستورالعمل های واکسن برای کودکان (VFC) بر اساس جعبه ابزار ذخیره سازی و نگهداری واکسن ، توصیه می شود.

لاگر می تواند دمای فعلی ، حداقل و حداکثر را نشان دهد. آلارم های قابل شنیدن برای خواندن دمای خارج از محدوده به صدا در می آیند. این دستگاه قابلیت ذخیره حداکثر 32000 خواندن داده را دارد.

این به راحتی می تواند بازیابی اطلاعات را بدون سخت افزار اضافی یا نرم افزار ابری فراهم کند. قابلیت های بلوتوث این امکان را به افراد حرفه ای می دهد که با کمترین تلاش و بدون نیاز به اتصال Wi-Fi ، داده های دما را جمع آوری کنند.

ثبت کننده داده Lumity بی سیم می تواند به طور مستقل برای ذخیره سازی واکسن عمل کند یا در کنار هر تجهیزات TempTrak کار کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت کننده داده Lumity بی سیم ، لطفا به سایت www.Emerson.com/LumityDataLogger مراجعه کنید.

صفحه نخست

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×