شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

تاثیر شرکت ABB در حمل و نقل دریایی

تاثیر شرکت ABB در حمل و نقل دریایی

تاثیر شرکت ABB در حمل و نقل دریایی

شرکت ABB در تمام زمینه های صنعتی توانایی خود را ثابت کرده است در این بخش به تاثیر شرکت ABB در حمل و نقل دریایی میپردازیم .

Azipod® از زمان ایجاد که مربوط به سه دهه قبل میباشد تا جایگاه اصلی بازار در حمل و نقل جهانی امروز ، با عملکرد بی نظیر ، کارایی ، پایداری و قابلیت اطمینان ، انقلابی در حمل و نقل دریایی ایجاد کرده است.

نیروی محرکه الکتریکی Azipod First که برای اولین بار در کشتی یخی فنلاندی Seili در سال 1991 مشاهده شد ، بیش از 20 میلیون ساعت کار را با سرعت قابل توجه 99.9 درصد انجام داده است ، در حالی که فقط در بخش سفر دریایی حدود 1.000.000 تن سوخت صرفه جویی می کند.

طی سه دهه ، ABB فناوری Azipod® را برای پاسخگویی به نیازهای متنوع و همیشه در حال تغییر شرکت های حمل و نقل تولید کرده است که عملکرد بالاتری را برای انواع کشتی ها به ارمغان می آورد.

امروزه ، بیش از 25 نوع کشتی مختلف به فناوری Azipod re متکی هستند – از کشتی های تفریحی گرفته تا حمل بار ، یخ شکن ، کشتی و سوپر قایق که ارائه میدهد.

در مجموع ، ABB طی 30 سال بیش از 700 واحد Azipod® فروخته است.

تاثیر شرکت ABB در حمل و نقل دریایی

نقش ABB در حمل و نقل

“ABB بیش از یک قرن در صنعت حمل و نقل نقشی پیشگام داشته است. راه اندازی فناوری Azipod® در سال 1991 دوره جدیدی را در پیشرانه کشتی رقم زده و سهم شرکت ABB در کاهش تأثیرات زیست محیطی صنعت دریایی را کاملاً ثابت کرده است.

فناوری Azipod® با تأمین صنعت بزرگترین کشتی های تفریحی تا امکان عبور از اولین گذرگاه های مسیر دریای شمال برای تانکرها بدون کمک یخ شکن ، رکوردهای زیادی را در صنعت حمل و نقل به ثبت رسانده است.

Juha Koskela ، رئیس بخش ، ABB Marine & Ports گفت: “فناوری Azipod® به هر نوع کشتی کمک می کند تا هزینه و اثر کربن را کاهش دهد ، هم به این دلیل است که یک راه حل پیشرانه برتر است و هم اینکه کارآیی بیشتر در بخش الکتریکی را بهبود می بخشد.”

“یک مطالعه مستقل در سال 2019 نشان داد که فناوری Azipod® می تواند به صاحبان کشتی کمک کند تا 1.7 میلیون دلار در هزینه سوخت سالانه هر کشتی صرفه جویی کند زیرا که انتشار CO2 را تقریباً 10 هزار تن کاهش می دهد.

 

صفحه نخست

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×