شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

شاخص سریع و جدید تحول دیجیتال Emerson

تحول دیجیتال Emerson

تحول دیجیتال Emerson

ST لوئیس : تولیدکنندگانی که به دنبال استفاده از فناوری های جدید دیجیتال برای تبدیل مشاغل خود هستند ، می توانند برای ارزیابی فعالیت های خود و شناسایی فرصت هایی که بالاترین بازده بالقوه سرمایه را دارند ، به شاخص سریع و جدید تحول دیجیتال Emerson مراجعه کنند.

شرکت فناوری و نرم افزار جهانی Emerson (NYSE: EMR) ابزاری جدید و رایگان به صورت آنلاین ایجاد کرده است که Emerson در مشاوره و مشارکت با مشتریان تغییرات چشم گیری در برنامه های تحول دیجیتال آنها ایجاد کرده است.

شاخص سریع تحول دیجیتال Emerson یک ابزار تشخیصی تعاملی است که برای کمک به شرکت ها در ارزیابی رقابت در برابر همتایان صنعت خود طراحی شده است.

علاوه بر این ، این ابزار با تجزیه و تحلیل بیشترین هزینه ها و ابتکارات اصلی عملکرد ، بزرگترین زمینه های بالقوه آنها را برای پیشرفت و سرمایه گذاری در فناوری کشف خواهد کرد.

تحول دیجیتال Emerson

تحولات عملیاتی

این ابزار تحول عملیاتی را در حوزه های کلیدی از جمله قابلیت اطمینان ، انرژی و پایداری محیط زیست ، تولید ، ایمنی ، امنیت ، سیستم ها و داده ها و اثربخشی سازمانی امتیاز می دهد.

طی ماههای آینده ، امرسون به افزایش شاخص سریع تحول دیجیتال با تمرکز بر پایداری ، تجزیه و تحلیل و ارزیابی مدیریت داده ادامه خواهد داد.

ناتان پتوس ، رئیس راه حل های عملیاتی امرسون ، می گوید: “شرکت هایی که بیشترین موفقیت را در مقابله با چالش های خود دارند، با بهبود عملکرد قابل اندازه گیری ارزیابی کاملی را انجام می دهند تا تصویری دقیق از آمادگی دیجیتالی خود بدست آورند.” “شاخص سریع تحول دیجیتال ما ابزاری برای کمک به مشتریان در سفرشان برای اجرای یک راه تحول دیجیتال است که چالش های خاصی را برطرف می کند ، با خواسته های بازار سازگار است و بیشترین بازده سرمایه را فراهم می کند.”

مشاوران خدمات حرفه ای Emerson ، تجربه و ابزار گسترده ای را ارائه می دهند تا به مشتریان کمک کنند اهداف تحول دیجیتال خود را بررسی کنند و یک نقشه راه جهت رسیدن به اهداف مطلوب خود تهیه و پیاده سازی کنند.

صفحه نخست

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×