شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

امرسون در Fluxa سرمایه گذاری می کند

سرمایه گذاری امرسون در Fluxa

سرمایه گذاری امرسون در Fluxa

درباره شرکت Fluxa : ماموریت شرکت Fluxa این است که با کمک به سازمان های تولید دارو ، از همکاری و داده ها در سایت ها ، عملکردها و فرایندها بهره ببرد تا سرعت در بازارهای درمانی جدید را تسریع کند.

آنها یک تیم از متخصصان تحول دیجیتال هستند که سابقه استفاده از فناوری های پیشرفته مرتبط با تجزیه و تحلیل پیشرفته و هوش مصنوعی را برای تغییر نحوه کار شرکت های علوم زندگی دارند.

ST لوئیس (25 فوریه 2021) – امرسون (NYSE: EMR) ، یک شرکت فناوری و نرم افزار صنعتی ، امروز اعلام کرد که در Fluxa سرمایه گذاری کرده است .نرم افزار مدیریت فرآیند و دانش (PKMTM) که به صورت یکپارچه مشخصات محصول و فرآیند را در کل مدیریت می کند، به Fluxa کمک می کند تا توسعه فن آوری و  تجاری خود را برای ارائه راه حل به بازار گسترش دهد.

COVID-19

ظهور COVID-19 باعث ایجاد نوآوری در روند توسعه تولید علوم زیستی شده است ، زیرا چرخه ای که قبلاً جهت رسیدن به نتیجه مطلوب بیش از هشت سال به آن احتیاج داشت در کمتر از 18 ماه با استفاده از فن آوری های سریع تحقیق و توسعه و اتوماسیون ، از جمله آنهایی که امرسون ارائه می داد ، به اتمام رسید.

این سرعت و امکانات برای صنعت ، انتقال فناوری به سمت تولید را مهمترین عامل اولویت شرکتهای علوم زیستی قرار داده است.

مارک بولاندا ، رئیس اجرایی مشاغل راه حل های اتوماسیون Emerson گفت: “امرسون به کار خود در زمینه نرم افزار و راه حل های خود برای سرعت بخشیدن به توانایی های اتوماسیون در صنعت علوم زندگی ادامه داده است.”

“به عنوان بزرگترین صنعت مهندسی و مشاوره علوم زندگی در صنعت ، این سرمایه گذاری در یک فضای درحال ظهور و حیاتی به ما کمک می کند تا پیشرفت را ادامه دهیم.

ما مشتاقانه بر نیازهای در حال تکامل مشتری خود متمرکز شده ایم زیرا آنها در این زمان کارهای اصلی خود را پیش می برند. ”

سرمایه گذاری امرسون در Fluxa

نرم افزار Fluxa PKM

نرم افزار Fluxa PKM برای سهولت در همکاری طراحی شده است که باعث بهبود زمان عرضه به بازار می شود.

این سایت ها ، عملکردها و رهبران جهانی را قادر می سازد تا برای مقیاس گذاری دستورالعمل های دارویی و انجام انتقال فناوری با یکدیگر همکاری کنند.

جان میلر ، بنیانگذار Fluxa ، گفت: “تعهد ثابت شده امرسون برای کمک به مشتریان علوم زندگی برای کاهش هزینه ها ، کاهش زمان حضور در بازار و بهبود کیفیت ، آنها را به شریک ایده آل خود ادامه می دهد زیرا ما در Fluxa به رشد خود ادامه می دهیم.”

بنیانگذار Fluxa ، افزود: “ما از چگونگی تسریع PKM در تحول دیجیتال برای مشتریان خود هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظریم که بتوانیم توانایی ادغام با سیستم های اجرایی Emerson را به دست آوریم.”

درباره امرسون

Emerson ، دفتر مرکزی آن در سنت لوئیس ، میسوری (ایالات متحده آمریکا) ، یک شرکت فناوری و مهندسی جهانی است که راه حل های ابتکاری برای مشتریان در بازارهای صنعتی ، تجاری و مسکونی ارائه می دهد.

راه حل های اتوماسیون امرسون به تولیدکنندگان کمک می کند تا تولید را ، ضمن محافظت از پرسنل و محیط زیست به حداکثر برسانند همچنین هزینه های عملیاتی و انرژی خود را بهینه کنند.

راه حل های تجاری و مسکونی امرسون به اطمینان از آسایش و سلامت انسان ، محافظت از کیفیت و ایمنی غذا ، پیشرفت کارایی انرژی و ایجاد زیرساخت های پایدار کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر به Emerson.com مراجعه کنید.

صفحه نخست

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×