شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

سنسورهای جدید VOS 2-D

سنسورهای جدید VOS 2-D

سنسورهای جدید VOS 2-D | یک ابزار دید انعطاف پذیر که در دوربین تنظیم شده است

برنامه های کاربردی صنعتی به انعطاف پذیری بالا و حساسیت به همان اندازه کم در برابر خطاها نیاز دارند. چه در مهندسی ماشین و کارخانه ، چه در صنعت نوار نقاله و چه در صنعت بسته بندی.

سنسورهای بینایی VOS 2-D قابل استفاده جهانی برای اندازه گیری سریع داده ها ، قابل اطمینان برای کنترل دقیق همچنین کیفیت بسیار خوبی را ارائه می دهند.

با گزینه های پیکربندی انعطاف پذیر و روش های ارزیابی ، می توان از سنسورهای مبتنی بر دوربین در طیف وسیعی از برنامه های اتوماسیون استفاده کرد.

Pepperl + Fuchs نمونه کارهایی از دوربین قابل تنظیم با اتصالات استاندارد – متشکل از سنسورها ، نور و لنزها – را ارائه می دهد که می تواند برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از چالش ها با برنامه ها ترکیب شود.

سنسورهای جدید VOS 2-D

انعطاف پذیری و راه اندازی آسان

ابزارهای مختلف سنسورهای بینایی 2 بعدی را می توان در یک کار ترکیب کرد. سری VOS امکان تنظیم مشاغل مختلف در دوربین را به کاربران می دهد.

این کارها به راحتی قابل تعویض ، تکثیر یا انتقال از یک دوربین به دوربین دیگر است. از یک سنسور می توان برای کاربردهای مختلف و سراسری استفاده کرد.

با اندازه گیری قبل از پردازش مستقیم روی حسگر یا دوربین ، VOS حداکثر سهولت استفاده را حتی برای برنامه های پیچیده فراهم می کند.

این دوربین ها دارای یک ابزار بینایی یکپارچه (PC تعبیه شده) هستند ، به این معنی که بر خلاف سیستم های دید کلاسیک مبتنی بر PC ، برای پردازش داده ها به تصویب تصویر دیگری در سیستم های PC خارجی نیاز نیست.

این دوربین ها به همراه سنسورهای جدید VOS 2-D رابط کاربری گرافیکی که دارد باعث میشود راه اندازی و پارامتر سازی سنسورها را آسان  انجام پذیرد.

 

صفحه نخست

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×