شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

فناوری Self-Calibration

فناوری Self-Calibration

فناوری Self-Calibration

فناوری Self-Calibration

سازمان ایمنی و بهداشت شغلی ایالات متحده (OSHA) بهداشت صنعتی را به عنوان “علم پیش بینی ، شناخت ، ارزیابی و کنترل شرایط محیط کار که ممکن است باعث آسیب یا بیماری کارگران شود” تعریف می کند.

به زبان ساده ، این مطالعه حرفه ای حمایت از کارگران است. یکی از مهمترین نگرانیهای بهداشت صنعتی شناسایی و کنترل جوهای خطرناک است.

اتمسفرهای خطرناک ممکن است به دلایل مختلف در محل کار بوجود آمده و ممکن است حاوی عوامل فشار دهنده ، گازهای قابل اشتعال یا قابل احتراق ، گازها و بخارات تحریک کننده یا سمی باشند.

این خطرات زیست محیطی معمولاً برای حواس بدن قابل مشاهده نیستند و نه تنها برای ایمنی ، زندگی و سلامتی کارگران بلکه برای کار مداوم یک کارخانه خطر دارند.

با این حال ، روش های قابل اعتماد برای نظارت بر گازهای خطرناک می تواند به کاهش این خطرات اساسی کمک کند.

برای بیشتر آشکارسازی گازهایی که در حال حاضر در بازار موجود است ، تنها راه شناخت دقیق آنها، قرائت قرار گرفتن دستگاه در معرض غلظت شناخته شده گاز است.

این می تواند کاری سخت ، زمان بر (مخصوصاً برای حسگرهای غیرقابل دسترس) و به هزینه های نگهداری اضافه کند.

فناوری Self-Calibration

چه عواملی باعث از دست رفتن دقت سنسور می شود؟

ردیاب های گاز ثابت معمولاً شامل چندین نوع مختلف سنسور هستند. جو استفاده شده می تواند تأثیر زیادی بر حسگرها بگذارد.

هر نوع سنسور از یک اصل تشخیص، کمی متفاوت استفاده می کند. اگر در معرض شرایط خاص محیطی یا مواد قرار بگیرند ، ممکن است حسگرها مسموم شوند یا عملکرد نامناسب داشته باشند.

انواع شرایطی که بر دقت سنسورها تأثیر می گذارند از یک نوع سنسور با سنسور بعدی متفاوت است و حسگرهای الکتروشیمیایی به ویژه تحت تأثیر محیط قرار می گیرند.

ایجاد واکنش های الکتروشیمیایی نسبتاً آسان است. با این حال ، کنترل و حفظ نتایج حاصل از این واکنش ها چالش برانگیزست.

کاملاً شناخته شده است که سنسورهای گاز طول عمر محدودی دارند و حساسیت آنها در اثر قرار گرفتن ناخواسته در معرض برخی گازها ، لرزش و شوک کاهش می یابد.

علاوه بر این ، گرد و غبار و خاک می توانند جریان گاز به سنسور را مختل کنند. این دلیل عمده ای است که چرا باید توسط کاربر بازرسی های مکرر ، بررسی عملکرد ، نگهداری و کالیبراسیون انجام شود.

 

صفحه نخست

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×