شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

ماژول ابزار دقیق هشت کاره

ماژول ابزار دقیق هشت کاره

ماژول ابزار دقیق هشت کاره قابل حمل در خدمت دانشجویان

ماژول ابزار دقیق هشت کاره

قرار دادن چندین ابزار آزمایشی در یک محفظه مشترک برای صرفه جویی در فضا ، ساده سازی استفاده ، به حداقل رساندن شلوغی تست سرب و کاهش هزینه ایده جدیدی نیست.

همانطور که توسط سیمپسون 260 VOM کلاسیک (ولت اهم-میلی متر) که در اواخر دهه 1930 ارائه شد ، اثبات شده است، که هنوز بسیاری از آنها استفاده می شوند.

 

ماژول ابزار دقیق هشت کاره

اما زمان ها ، فناوری ها و نیازهای کاربر به طرز چشمگیری تغییر کرده است و در اینجا خانواده Moku از Liquid Instruments Inc استفاده میکند.

این آزمایشگاه مهندسی الکترونیک چند ابزاری در یک محفظه براق در درجه اول دانشجویان مهندسی و STEM را در تمام سطوح و همچنین متخصصانی را که اهداف و توانایی های عملکردی آنها را برآورده می کند ، هدف قرار می دهد.

به دلیل اندازه کوچک (9.4 اینچ / 24 سانتی متر × 5.1 اینچ / 13 سانتی متر × 1.5 اینچ / 3.8 سانتی متر ارتفاع) و وزن متوسط ​​حدود 1.7 پوند / 750 گرم) هم جمع و هم سازگار است.

مدل پایه M0 شامل هشت ابزار است و نیاز به منبع تغذیه خارجی توسط کاربر دارد ، در حالی که نسخه میان رده M1 دو منبع قابل برنامه ریزی را با امتیاز V5 ولت تا +5 ولت در 150 میلی آمپر و 0 تا +16 ولت در 150 میلی آمپر اضافه می کند، از طریق اتصالات پنل عقب انجام میپذیرد.

نسخه برتر خط M2 دو منبع برنامه ریزی دیگری را اضافه می کند که هر کدام برای +0.6 ولت تا +5 ولت و 60 میلی آمپر تا 1 آمپر مشخص شده اند. همچنین میتوان یک پورت اترنت پنل عقب اضافه کرد.

ماژول ابزار دقیق هشت کاره

ورودی و خروجی سیگنال

ورودی و خروجی سیگنال از طریق اتصالات BNC شناخته شده است در حالی که اتصالات برق از شاخه های آزمایش شده و واقعی استفاده می کنند.

سیگنال مورد نیاز دستگاه را می توان از طریق آداپتور برق مغناطیسی یا کابل USB-C تأمین کرد. همچنین اتصال Wi-Fi در هر سه مدل وجود دارد.

 

صفحه نخست

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×