شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

نوآوری های برجسته ABB در 2021

نوآوری های برجسته ABB در 2021

نوآوری های برجسته ABB در 2021

ربات ها دیگر محدود به محیط های تولیدی و کارگاه های کثیف نیستند. به طور فزاینده ای ، آنها در حال تبدیل شدن به یک بخش اصلی از آزمایشگاه ها هستند ، از تحقیق و توسعه در صنعت داروسازی و دانشگاه ها گرفته تا آزمایش مراقبت های بهداشتی در مراکز پزشکی را پشتیبانی می کنند.

به عنوان مثال ربات مشارکتی ABB’s YuMi® ، که در حال حاضر فعالیت های آزمایشگاهی تکراری ، ظریف و وقت گیر مانند دوز ، مخلوط کردن و پیپت کردن ، بسته بندی ابزار استریل و بارگیری و تخلیه سانتریفیوژ را انجام میدهد.

YuMi® به دلیل طراحی ذاتی و بی خطر در بازار بی نظیر است. با بازوهای گرد شده ، بالشتک ، تشخیص برخورد، قادر است با خیال راحت در میان همکاران انسانی خود در محیط های نسبتاً بدون ساختار و بدون نیاز به اقدامات ایمنی کار کند.

این امر آن را قادر می سازد طیف وسیعی از کارهای تکراری و با حجم زیاد را به عهده بگیرد. به عنوان مثال ، YuMi® می تواند از کارهای فرایند مانند جمع آوری و ذخیره سازی ، حمل نمونه و تشکیل پرونده در کنار کارگران آزمایشگاه انسانی پشتیبانی کند.

نوآوری های برجسته ABB در 2021

 

در اکتبر 2019 ، ABB یک مرکز تحقیقاتی در مرکز پزشکی تگزاس (TMC) در هوستون افتتاح کرد تا مفاهیم جدید رباتیک و اتوماسیون را برای تأسیسات پزشکی و آزمایشگاه ها بررسی کند.

فناوری های نمونه اولیه که توسط ABB در مرکز به نمایش درآمده است ، شامل ربات های YuMi® است که ممکن است بتوانند به سیستم های کنترل و نگهداری سانتریفیوژ و لوله های آزمایش و یک ربات IRB 1200 کمک کنند تا به صورت خودکار انتقال مایعات را در یک برنامه پیپت سازی انجام دهد.

راه حل جدید یکپارچه سازی ماشین-ربات را ساده می کند

به لطف ترکیب منابع بین ABB و B & R1 ، سازندگان ماشین به زودی می توانند محصولات خود را با یک ربات یکپارچه ارائه دهند. علاوه بر این ، کار با ماشین آلات آنها آسان تر خواهد بود زیرا فقط یک رابط کاربری برای ماشین و ربات وجود دارد.

این راه حل اجازه می دهد تا ماشین های موجود در کف کارخانه در زمان واقعی با ربات به صورت یکپارچه ارتباط برقرار کنند. به طور خلاصه ، این راه حل ارتباط بین سروور درایوهای B&R و موتورهای موجود در ربات های ABB را بهینه می کند. مورد بیان شده یکی از نوآوری های برجسته ABB در 2021 میتواند باشد.

نوآوری های برجسته ABB در 2021

 

صفحه نخست

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×