شرکت مهندسی تنظیم آزمون تجهیز
02177659184

ABB مصرف برق جهانی را کاهش میدهد

کاهش 10% مصرف برق جهانی توسط ABB

کاهش 10% مصرف برق جهانی توسط ABB

در مقاله جدیدی که منتشر شده است ، ABB پتانسیل بهبود قابل توجهی در بهره وری انرژی در صنعت و زیرساخت را دارد که توسط جدیدترین و پر بازده ترین موتورها و درایو ها فعال شده است.

ABB از دولت ها و صنعت می خواهد تا تصویب این فناوری را برای کمک به مبارزه با تغییرات آب و هوا با سرعت بالایی انجام دهند.

طبق آژانس بین المللی انرژی (IEA) ، صنعت 37 درصد از انرژی جهانی را مصرف می کند و حدود 30 درصد از انرژی جهانی در ساختمان ها مصرف می شود.

گرچه بیشتر از دید عموم پنهان مانده است ، موتورهای الکتریکی – و درایوهای سرعت متغیر که عملکرد آنها را بهینه می کنند – تقریباً در هر محیط که ساخته شده است تعبیه شده اند.

آنها طیف گسترده ای از برنامه های اساسی در سبک زندگی مدرن ما را تأمین می کنند .

از پمپ های صنعتی ، فن ها و نوار نقاله ها برای ساخت و سیستم های پیشرانه برای حمل و نقل گرفته تا به کمپرسورهای لوازم الکتریکی و سیستم های گرمایش و تهویه هوا در ساختمان ها میتوان اشاره کرد.

کاهش 10% مصرف برق جهانی توسط ABB

فن آوری های موتور و محرک در دهه گذشته

فن آوری های موتور و محرک در دهه گذشته پیشرفت فوق العاده سریعی داشته اند ، با طراحی های ابتکاری، امروزه بهره وری انرژی قابل توجهی را ارائه می دهند.

با این حال ، تعداد قابل توجهی از سیستم های موتور الکتریکی صنعتی که در حال حاضر در حال کار هستند – در 300 میلیون منطقه از جهان – ناکارآمد هستند یا انرژی بسیار بیشتری از حد مورد نیاز مصرف می کنند ، در نتیجه باعث هدر رفتن انرژی عظیمی می شوند.

تحقیقات تخمین می زنند که اگر این سیستم ها با تجهیزات بهینه و با بازده بالا جایگزین شوند ، دستاوردهایی که به دست می آیند می توانند مصرف برق جهانی را تا 10 درصد کاهش دهند.

به نوبه خود ، این بیش از 40 درصد از کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مورد نیاز برای تحقق اهداف آب و هوایی سال 2040 تعیین شده توسط توافق نامه پاریس را تشکیل می دهد.

 مورتن وییرود ، رئیس ABB Motion

مورتن وییرود ، رئیس ABB Motion گفت: “بهره وری انرژی صنعتی ، بیش از هر چالش دیگری ، بزرگترین ظرفیت را برای مقابله با شرایط اضطراری آب و هوا دارد. این اساساً راه حل نامرئی آب و هوای جهان است. “.

“برای ABB ، پایداری یک بخش اصلی از اهداف شرکت و با ارزش است که ما برای همه سهامداران خود ایجاد می کنیم.

تا کنون بیشترین تأثیری که می توانیم در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای داشته باشیم از طریق فناوری های پیشرو ما است که باعث کاهش مصرف انرژی در صنعت ، ساختمان و حمل و نقل می شود. ”

کاهش 10% مصرف برق جهانی توسط ABB

در حال حاضر اقدامات قابل ملاحظه ای برای حمایت از جذب وسایل نقلیه الکتریکی و منابع انرژی تجدیدپذیر برداشته شده است.

ABB معتقد است كه زمان آن فرا رسیده است كه يك تكنولوژي صنعتي نيز مزاياي بيشتري براي محيط زيست و اقتصاد جهان در نظر گرفته شود .

کاهش 10% مصرف برق جهانی توسط ABB به زودی گام های نخست خود را در صنعت برمی دارد .

صفحه نخست

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید

error: Content is protected !!
×

 

سلام!

به شرکت مهندسی تات خوش آمدید

برای شروع مکالمه با کارشناس تات اینجا پیام بگذارید

×